در احکام جداگانه‌ای از سوی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش دبیران اجرایی رویداد‌های فرهنگی و هنری جزیره معرفی شدند.
کد خبر: ۱۱۶۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹ 26 May 2024

به گزارش تابنام جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در نشستی که با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان روز شنبه ۵ خرداد برگزار شد، مهدی جمالیان به عنوان دبیر اجرایی رویداد‌های ایام محرم و صفر، داوود رادمند به عنوان دبیر اجرایی کتاب و کتابخوانی، بهرام عرب وند دبیر اجرایی سومین کنگره ملی شهدای غواص و امیرحسین ملکی به عنوان دبیر اجرایی رویداد‌های دهه ولایت (عید قربان تا غدیر) معرفی شدند.

سید علیرضا فاطمیان پور در این نشست با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری و نقش مشارکت مردمی در اجرای آن، از فرهنگ به عنوان یک تولید نام برد و گفت: در راستای استفاده از ایده‌ها و استعداد‌های این حوزه در جزیره دبیران اجرایی بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری معرفی شدند.

فاطمیان پور در ادامه افزود: با برنامه ریزی مناسب برای رویداد‌های ملی و مذهبی، تا پایان سال فعالیت‌هایی با کیفیت بهتر انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: برنامه‌ریزی خلاقانه و طرح ایده‌های جدید برای اوقات فراغت کودکان و خانواده‌ها در تابستان می‌تواند نقش مهمی در گسترش و اجرای هر چه بهتر برنامه‌های فرهنگی و هنری ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت و زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی جزیره کیش از جمله مساجد، فرهنگسراها، اماکن ورزشی و مراکز آموزشی در ایام تابستان مورد نظر قرار گرفته است.

گفتنی است، دبیران اجرایی سایر رویداد‌های فرهنگی و هنری نیز در روز‌های آینده انتخاب و معرفی می‌شوند.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار