رحیم سرهنگی گفت: رفع مشکلات کلان جزیره کیش در سایه همدلی و همکاری تمام ذینفعان دست یافتنی است.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰ 24 May 2024

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در نشست با اعضای مجمع سازندگان کیش که عصر چهارشنبه دوم خرداد در دفتر این انجمن برگزار شد؛ بر نقش تاثیرگذار بخش خصوصی در رونق و طی مسیر توسعه کیش تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که همکاری، تعامل و هماهنگی بخش خصوصی و این سازمان، نوید بخش گذر از مشکلات حفظ و جذب سرمایه گذاران است؛ خاطر نشان کرد: بکارگیری اختیارات قانونی بخش دولتی در کنار بهره مندی از ظرفیت‌های بخش خصوصی زمینه ساز تحقق این مهم است.

وی ضمن استقبال از برگزاری و تداوم این گونه جلسات افزود: از آنجایی که اعتقادراسخ داریم که حیات جزیره کیش درگرو حضور سرمایه گذاران و افزایش فعالیت آنان است؛ از اینرو در راستای رفع موانع سرمایه گذاران، مذاکره با مسئولان کشوری و نهاد‌های دولتی در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: علاوه بر مذاکره با مسوولان بالادستی و نهاد‌های مربوطه که بصورت مستمر ادامه دارد؛ همزمان طی جلسات درون سازمانی با حضور معاونان و مدیران این سازمان، کاهش فرایند‌های اداری و بررسی راهکار‌های لازم درخصوص رفع مشکلات سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش را پیگیری می‌کنیم.

بر اساس این گزارش، در این نشست چگونگی حمایت و تقویت بخش خصوصی برای گذران تابستان و فصل کم فروغ گردشگری و الزامات رونق سرمایه گذاری با همکاری بخش خصوصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش نیز پیشنهاداتی در جهت پیشبرد پروژه‌ها و کسب و کار‌ها ارائه کردند.

گفتنی است در این نشست وحید زارع فکری معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش و مهدی ادیبان سرپرست معاونت گردشگری این سازمان حضور داشتند.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار