شیخ یعقوب شمس گفت: عواطف عمیق مردم در این سوگ، ارج نهادن به عارفان وارسته، خدا جو و اهل خدمت بی منت است.
کد خبر: ۱۱۶۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴ 22 May 2024

به گزارش تابناک جزیره، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش در آیین گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه که با حضور رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و معاونان و مدیران این سازمان و شرکت‌های تابعه و مردم ولایتمدار این جزیره سه شنبه اول خرداد در مسجد نور اهل سنت برگزار شد؛ تاکید کرد: آنان انسان‌های شریف، مومن و مجاهدی بودند که لباس خدمت صادقانه و بی ریا را با خون خود رنگین کردند تا همچنان خط سرخ جهاد و شهادت را در این کشور اسلامی نگه دارند.

وی با تسلیت و تعزیت شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه افزود: شهید آیت الله ابراهیم رییسی مدیری درد آشنا و مردمی بود که در طول خدمت صادقانه خود در کسوت‌های مختلف در کنار مردم و با مردم بود و رسم عاشقی و دلدادگی را به آنان آموخت و در طول خود از همکاری و همگامی با مردم مومن و انقلابی و نظام مقدس جمهوری اسلامی غفلت نکرد.

امام جمعه اهل سنت با بیان این که بدون تردید غم سنگین حاکم بر مردم در این سوگ نشانگر از حسرتی عظیم برای از دست دادن انسان‌هایی خدمتگزار و صادق است؛ خاطر نشان کرد: رمز محبوبیت رییس جمهور شهید در بین آحاد ایرانیان با همه تنوع مذهبی و قومی؛ خدمت، صداقت و فساد ستیزی است.

شیخ یعقوب شمس ادامه داد: مردم در این سوگ نشان دادند که مسوولین خادم را پاس می‌دارند و از صمیم قلب به وجود آنان عشق می‌ورزند.

وی افزود: اگر چه فقدان این شهدا غم سنگین و جانکاه است، ولی مسیر حرکت با صلابت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در غیاب خدمتگزاران صادق متوقف نخواهد شد و همچنان پایدار و استمرار خواهد داشت.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش در این آیین با تسلیت و تعزیت شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه گفت: این شهدا با اخلاص در خدمت نظام و مردم بودند و با تلاش شبانه روزی، در دل مردم جا پیدا کردند.

وی مردمی بودن و شوق خدمتگزاری به مردم را از ویژگی‌های بارز رییس جمهور شهید عنوان کرد و تاکید کرد: بعد از واجبات هیچ کاری همانند نیکی و خدمت به مردم باعث تقرب به خداوند نمی‌شود.

امام جمعه کیش با بیان این که خدمت به مردم در نگاه اسلامی بسیار ارزشمند است و رئیس جمهور محبوبمان همه عمر و وقتش را صرف خدمت گزاری به مردم و رفع مشکلات آنان کرد؛ افزود: اقدامات رئیس جمهور شهید با تاسی از انبیا و اولیای الهی در مسیر خدمت به خدا بود. خدمت به خداوند خدمت به انسان، جامعه و خلق است و یکی از ویژگی رییس جمهورمان بود که به جای این که رییس جمهور باشد؛ خادم جمهور و خدمتگزار به مردم و نظام اسلامی شد.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار