نماينده هرمزگان در اتاق اصناف ايران مطرح كرد:
تابناک-نماينده هرمزگان در اتاق اصناف ايران با تاكيد بر ضرورت تشكيل اتحاديه استاني تخصصي آسانسور و پله برقي در هرمزگان گفت: با انعقاد تفاهنامه ای برخی امور نظارتی بر فعالیت‌های مجريان خدمات آسانسور و پله برقی به اتاق های اصناف مراکز استانها واسپار شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 13 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، عبدالمجیدجلالی اظهارداشت؛ درپی ابلاغ مصوبه دبیرخانه هئیت عالی نظارت(وزارت صمت)با تشکیل اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی سوابق صنفی ارائه دهندگان این رسته های صنفی به تهران مرکز استقرار اتحادیه کشوری ارسال گردید.

وي در ادامه افزود: چندی بعد، انجمن تخصصي آسانسور و پله برقي با موافقت اتحادیه کشوری از بین کارشناسان عضو در مركز هرمزگان بعنوان شاخه‌ای از این تشکل بزرگ صنفی امور نظارتی، آموزشی و مجری برنامه‌های نمایشگاهی ... را برعهده گرفت.

نماينده هرمزگان در اتاق اصناف ايران ادامه داد: این انجمن تخصصي، از زنان تشكيل اقدامات موثری نظير، تشديد نظارت فنی با همکاری دستگاه‌های ناظر سازمان نظام مهندسی ساختمان، اداره کل راه و شهرسازی، اداره كل استاندارد، شهرداری و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری برای کنترل و مدیریت بر کیفیت فعاليت نصابان، خدمات فنی و ممانعت از فعالیت شرکت‌های غیر مجاز انجام داده است.

جلالي يكي از مهمترین اقدامات انجمن تخصصي آسانسور و پله برقي هرمزگان را برنامه ريزي و بستر سازي جهت شناسنامه دار کردن تمامی آسانسورهای منصوبه در استان جهت نظارت مستمر و برخورد با تخلفات احتمالی بمنظور پیشگیری از وقوع حادثه با همکاری سازمان‌های آتش نشانی، بازرسان اداره کار و بهداشت حرفه ای و ساير دستگاه هاي متولي عنوان كرد و گفت: برگزاري آموزش هاي رايگان و مستمر پرسنل امداد و نجات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري بندرعباس به صورت منظم يكي ديگر از اقدامات اين انجمن در سنوات اخير است.

عضو كميسيون نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان بيان داشت: اتاق اصناف در قالب این تفاهمنامه سعی بر تقویت امور نظارت با استفاده از ظرفیت‌های بوجود آمده را دارد و یقینا تشکیل اتحادیه استانی بر اساس ماده٢٥ قانون نظام صنفی گام اثر بخش تری برای حضور فعالان و پویائی بیشتر اين انجمن با حمایت سازمان صمت استان خواهد داشت.

انتهای پیام/ز 717

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار