تابناک هرمزگان- طی مراسمی با حضور استاندار هرمزگان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، مرکز تصویر برداری(MRI) بیمارستان رستمانی شهرستان پارسیان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۶۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷ 09 May 2024

طی مراسمی با حضور استاندار هرمزگان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، مرکز تصویر برداری(MRI) بیمارستان رستمانی شهرستان پارسیان افتتاح و به بهره‌برداری رسید. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان در این مراسم گفت: این دستگاه پیشرفته فیلیپس به توان و دقت یک و نیم تسلا به ارزش ۷۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت بهداشت تامین شده است. 

 

وی افزود: بخش ام آر آی بیمارستان رستمانی پارسیان در فضایی به مساحت ۲۶۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴ و نیم میلیارد تومان با مشارکت خیر سلامت احداث و به بهره‌برداری رسیده است. 

 

دکتر غلامعلی جاودان عنوان کرد: با افتتاح این دستگاه، خدمات درمانی با کیفیت به حدود 100 هزار نفر از جمعیت ثابت و شناور این منطقه، از جمله ساکنان پارس جنوبی، بوشهر، لاوان و روستاهای شهرستان لامرد ارائه خواهد شد. 

 

دکتر جاودان خاطر نشان کرد: این اقدام ارزشمند، گامی مهم در جهت ارتقا سطح خدمات درمانی و دسترسی مردم به امکانات بهداشتی و درمانی در این منطقه محسوب می‌شود و نقش مهمی در تشخیص و درمان بیماری‌ها ایفا خواهد کرد.

 

در پایان مراسم از خیرین سلامت با اهدای لوح تقدیر توسط استاندار هرمزگان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تقدیر بعمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار