مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تمام قول و وعده‌هایی كه اخیرا و قبل بازی با صبا داده بودند عملی نشده و انگار دیگر نمی‌شود امیدی به آینده استقلال خوزستان داشت.
کد خبر: ۳۵۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱ 30 December 2016
به گزار ش تابناک : درباره آخرین شرایط استقلال خوزستان اظهار داشت: تا حالا كه با شما صحبت می‌كنم هیچ اتفاقی نیفتاده و هیچكدام از قول و قرارها عملی نشده است. قرار بود قبل بازی با صبا با جلسه‌ای كه استاندار و همراهان‌شان با بچه‌های تیم داشتند كار درست شود كه آنها هم عملی نشده است.

وی افزود: به هرحال ما تا یكشنبه ایستاده‌ایم تا ببینیم تكلیف چه می‌شود و مطمئن باشید این زمان دیگر تمدید نخواهد شد. بیشتر بازیكنان تیم پیشنهاد دارند و اگر تا روز موعود كاری صورت نگیرد شک نكنید استقلال خوزستان از هم خواهد پاشید. به نظر می‌رسد همه مسئولان استقلال خوزستان در خواب هستند و تلاش تنهایی استاندار و سرمربی تیم تاثیری نخواهد داشت.

مهاجم استقلال خوزستان درخصوص پیشنهادهای خودش و اینكه گفته می‌شود از فولاد، سپاهان، تراكتورسازی و پرسپولیس پیشنهاد دارد، گفت: ما منتظر هستیم تا تكلیف استقلال خوزستان تا یكشنبه مشخص شود و آن موقع تصمیم نهایی را بگیریم. چند پیشنهاد به دستم رسیده اما منتظر هستم. باور كنید هیچ بازیكنی نمی‌خواهد از استقلال جدا شود و همه آنها غیرت داشتند. باور كنید اگر قرار به جدایی بود همان پنجم دی كه روز موعود متمم ها بود این اتفاق می‌افتاد.

وی افزود: تا حالا هم به خاطر شخص اول استان یعنی دكتر شریعتی در این تیم ماندیم و بعد از آن پورموسوی كه واقعا همراه بچه ها بوده است. اما وعده‌های آنها هم عملی نشده و به نظر می‌رسد با این شرایط كم كم باید سرود جدایی از استقلال خوزستان را كه علیرغم میلی باطنی‌مان است بخوانیم. تا یكشنبه منتظر هستیم تا ببینیم چه می‌شود و اگر كاری درست نشود بدون شك بازیكنان زیادی از تیم جدا خواهند شد و این استقلال خوزستان كه می‌خواست مدعی دوباره قهرمانی در لیگ و درخشش در آسیا باشد از هم پاشیده و افت شدیدی در ادامه راه خواهد كرد.




منبع : میزان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار