مدیر‌بندر شهید باهنر از نهایی شدن نرخ خط گردشگری دریایی بندرعباس به درگهان خبر داد و گفت: خط گردشگری دریایی بندرعباس به بندر درگهان قشم با کرایه 20 هزار تومان نهایی شد.
کد خبر: ۲۷۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 02 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد محسنی افزود: طی جلسه ای که با مدیر امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم داشتیم،  مقرر شد که سازمان منطقه آزاد تمهیدات اجرایی کار را فراهم و برخی اصلاحات را انجام دهد.
 
وی با بیان اینکه نرخ بلیط بندر شهید حقانی به درگهان از سوی سازمان منطقه آزاد  200 هزار ریال تعیین شد، بیان کرد: پیش از این نرخ بلیط این مسیر مصوب سازمان منطقه آزاد قشم 160 هزار ریال بود که با هدف حمایت از ناوگان فعال در مسیر بندرعباس،  قشم و هرمز و نقش موثر آنها در جابجایی مسافرین 200هزار ریال مصوب شد.
 
محسنی همچنین از راه اندازی خط خودرو بر از بندر باهنر به قشم خبر داد و افزود: منتظر اجرایی شدن اقدامات از سوی منطقه آزاد قشم هستیم تا خودروها بتوانند از بندرباهنر به قشم بروند.
 
وی در پایان به مقوله ایمنی و الزامات مترتب برآن در بندر مبدا و مقصد مسیر تردد، شناورها و  گردشگران اشاره کرد و افزود: سازمان بنادر به ایمنی توجه ويژه دارد و انتظار دارد متوليان بنادر اختصاصی نیز به تبعیت از سازمان بنادر رویکرد خدماتشان ایمنی محور باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار