نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش از 15 تیر تا 30 شهریور با برپایی جشنواره‌های متنوعی جشنواره خرید واجرای جنگ های شبانه و کنسرت‌های خوانندگان مطرح کشور به همراه ارائه تخفیف‌های ویژه هتل‌ها، بازارها ، مراکز تفریحات دریایی و خدمات گردشگری میزبان هموطنانمان است.
کد خبر: ۲۵۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 07 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش همزمان با عید سعید فطر درجزیره کیش آغاز به کارکرد.
 
درآیین افتتاحیه این جشنواره که با اجرای برنامه های شاد و متنوع همراه بود تعدادی  از هنرمندان کشورمان درزمینه های طنز و موسیقی به اجرای برنامه پرداختند.
 
تالار شهر کیش مملو از جمعیت شهروندان وگردشگرانی بود که تا پاسی از شب میهمان آیین افتتاح نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش بودند.
 
اجرای کنسرت روناک پس از جنگ شبانه یکی از بخش های مورد توجه تماشا گران بود.
 
همچنین برگزاری مسابقه و اهدای جوایز ویژه جزیره کیش یکی از برنامه های جذاب مراسم آغاز به کار جشنواره نوزدهم بود.
 
نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش از 15 تیر تا 30 شهریور با برپایی جشنواره های جزیره آبنبات چوبی، سلامت، هیجان ، جشنواره خرید واجرای جنگ های شبانه و کنسرت های خوانندگان مطرح کشور به همراه ارائه تخفیف های ویژه هتل ها، بازارها ، مراکز تفریحات دریایی و خدمات گردشگری میزبان هموطنانمان است.

 شانس برنده شدن جوایز نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش برای همه ایرانیان
 
در نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش برای همه ایرانیان جایزه تدارک دیده شده است.
 
جشنواره تابستانی کیش از 15 تیرآغاز شده و تا 30 شهریور ادامه دارد. با برنامه ریزی‌های انجام شده مردم شهرهای مختلف کشور می توانند دراین مدت  شانس خودرا برای برنده شدن جایزه سفر به کیش بیازمایند.
 
دراین طرح هموطنانمان می توانند وجه پرداختی خود را برای خرید هرنوع کالا یا خدمات از طریق خود پرداز تجارت الکترونیک پارسیان بپردازند و با دریافت یک کد درقرعه کشی روزانه یک سفر رایگان به جزیره کیش و سه بلیت رایگان کیش شرکت کنند.
 
گردشگرانی که به کیش سفر می کنند نیز هر شب با حضور در جنگ شبانه که از ساعت 22 تا 24 درتالار شهر کیش برگزار می شود می توانند برنده یکی از چمدانهای اسکناس جشنواره کیش باشند.
 
جایزه بزرگ جشنواره نوزدهم کیش یک دستگاه خودرو است که  به صورت هفتگی در جنگ شبانه قرعه کشی و اهدا می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار