رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: حمایت شهرداری از ورزش جانبازان و معلولان ضروری بوده و گامی برای تزریق نشاط و پویایی به این قشر از جامعه است.
کد خبر: ۲۴۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 12 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهران نجاتی ظهر امروز در حاشیه نشست شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: توجه به جامعه جانبازان و معلولان در همه بخش‌های توسعه شهری یک ضرورت بشمار می‌رود و انتظار داریم تا در اجرای پروژه‌های عمرانی نیز امکان استفاده و بهره‌برداری این قشر از جامعه نیز فراهم شود.خبرگزاری فارس: حمایت شهرداری از ورزش جانبازان و معلولان بندرعباس ضروری است
 
وی با بیان این که احترام به جامعه معلولان و جانبازان و فراهم‌آوری امکان بهره‌مندی و استفاده آنها از امکانات شهری به عنوان یک اصل در حوزه مدیریت مطرح است، عنوان کرد: نباید اجازه دهیم افراد به دلیل معلولیت‌شان از حضور در جامعه و یا ارائه استعدادهایشان محروم بمانند.
 
رئیس شورای شهر بندرعباس با تاکید بر حمایت شهرداری بندرعباس از تیم‌های ورزشی جانبازان و معلولان استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: بهترین عرصه برای حضور و بروز معلولان عرصه ورزش است و حمایت شهرداری از تیم‌های ورزشی این حوزه می‌تواند به پویایی و نشاط این قشر کمک فراوانی کند.
 
نجاتی از همه دستگاه‌های مرتبط با توسعه شهری نیز خواست تا اجرای هر پروژه‌ای را با توان استفاده معلولان از این امکانات سازگار کنند.
 
وی تصریح کرد: هزینه چندانی از ناحیه این سازگارسازی برای اجرای پروژه‌ها در بر ندارد اما امکان استفاده قشر بزرگی از جامعه را از امکانات و ظرفیت‌ها فراهم می‌آورد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار