فرماندار بندرعباس، ساماندهی و بهبود شاخص‌های کیفیت فعالیت‌ها به ویژه در زمینه آرد و نان مستلزم نگاه همه جانبه و هم اندیشی و همدلی دانست و گفت: با واردکنندگان آرد و نان غیر مجاز به بندرعباس برخورد شدید می‌شود.
کد خبر: ۲۳۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 21 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد پویافر امروز در جلسه شورای آرد و نان با تاکید بر حرکت بر مبنای مدیریت برنامه محور در جهت تولید و عرضه نان باکیفیت در شهرستان بندرعباس اظهارداشت: ساماندهی و بهبود شاخص‌های کیفیت فعالیت ها به ویژه در زمینه آرد و نان مستلزم نگاه همه جانبه و هم اندیشی و همدلی است.
 
وی با اشاره به برخورد شدید با وارد کنندگان آرد و نان غیر مجاز به شهرستان بندرعباس بیان‌داشت: اتحادیه نانوایان و سازمان صنعت و معدن برای جلوگیری از ورود نان‌های بسته بندی شده از سایر نقاط کشور به بندرعباس باید نان با کیفیت و بسته بندی شده براساس اصول بهداشتی در اختیار مردم و واحدهای صنفی قرار دهند .
 
فرماندار بندرعباس بر برخورد قانونی با نانوایان متخلف، ایجاد رقابت به صورت ایجاد نانوایی های جدید، تشویق نانوایی‌ها و افزایش بازرسی‌های مجدانه بهداشت و نظارت و بازرسی و برخورد قاطع با نانوایان متخلف تاکیدکرد.
 
پویافر در ادامه خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش بیشتر مجموعه شرکت غله، کارخانه‌های آرد و اتحادیه نانوایان شد و بر بازدیدهای مشترکی از واحدهای نانوایی سطح شهر تاکیدکرد.
 
وی همچنین، رصد و نظارت کامل امور آرد و نان شهرستان رصد با هدف رفع مشکلاتی همچون توزیع نان نامرغوب امری ضروری تلقی کرد.
 
فرماندار بندرعباس در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به نقش بازرسی‌ها در بهبود کیفیت و تنوع نان گفت: نظارت دقیق و بازرسی‌های منظم توسط تیم بازرسی از مرحله تولید تا توزیع و آموزش نانوایان در ارائه نان مرغوب به مردم موثر است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار