مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: افزایش 60 درصدی امکانات ناوگان هواپیمایی کیش‌ایر و اعلام آمادگی 51 شهر برای برقراری پرواز به جزیره کیش و بالعکس یکی از مزیت‌های جشنواره تابستانی امسال است.
کد خبر: ۲۱۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 27 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی‌اصغر مونسان صبح امروز در اولین نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی ‌نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش که با حضور معاونان و مدیران در مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش و همچنین روسای جوامع بازاریان و هتلداران جزیره کیش برگزار شد، اظهار کرد: اولویت و مهم‌ترین بخش برنامه‌ریزی‌های تابستان امسال در برگزاری نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش ایجاد انگیزه سفر برای جذب گردشگران داخلی و خارجی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با تاکید بر رضایت‌مندی گردشگران در بخش‌های مختلف جزیره کیش اضافه کرد: ارائه خدمات مطلوب و شایسته، تخفیف‌های لازم در بازارها و هتل‌ها، تسهیل شرایط سفر و اهدای جوایز و هدایای ارزشمند به گردشگران از جمله اقداماتی است که می‌تواند انگیزه‌های سفر به جزیره زیبای کیش را افزایش دهد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: با افزایش 60 درصدی امکانات ناوگان هواپیمایی کیش‌ایر و اعلام آمادگی 51 شهر برای برقراری پرواز به جزیره کیش و بالعکس علاوه بر هواپیمایی کیش‌ایر دیگر شرکت‌های هواپیمایی نیز می‌توانند در تابستان امسال با ارائه خدمات با نرخ مناسب در افزایش رونق گردشگری همکاری داشته باشند.

در ادامه این نشست محمد محب‌خدایی معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به ارائه گزارشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در راستای برگزاری نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش  پرداخت و با تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مقرر شد: در نشست دوم این رویداد به‌یادماندنی در جزیره کیش هر یک از معاونت‌ها برنامه‌های خود را برای جشنواره تابستانی 95 ارائه کنند.

در پایان جلسه نیز تعدادی از مدیران، جوامع بازاریان و هتلداران کیش نظرات خود را پیرامون هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن جشنواره تابستانی سال 95 با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در میان گذاشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار