رئیس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از فروش اینترنتی بلیت سفرهای دریایی در جزیره قشم خبر داد.
کد خبر: ۲۰۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱ 21 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سیدباقر موسوی گفت: راه‌اندازی فروش اینترنتی بلیت سفرهای دریایی قشم با هدف کاهش زمان ورود مسافران در صف تهیه بلیت در اسکله‌ها انجام شده است.
 
وی ادامه داد: مسافران جزیره قشم می‌توانند از طریق آدرس www.qeshmepay.ir بلیت تردد دریایی به سمت بندرعباس و جزیره هرمز را تهیه و از طریق آدرس www.hmdtiiket.ir هم نسبت به تهیه بلیت از اسکله شهید حقانی بندر عباس به سمت جزایر قشم و هرمز اقدام کنند.
 
به گفته رئیس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، اسکله شهید ذاکری قشم همه روزه از طلوع آفتاب تا ساعت 24 با استفاده از 37 شناور با ظرفیت‌های 54 تا 290 نفر در زمینه خدمات مسافری فعالیت می‌کند.
 
موسوی در ادامه افزود: با استقرار یک شناور کشیک در اسکله شهید ذاکری صورت حضور مسافران در ساعت بعد از 24 هم امکان انتقال گردشگران از اسکله شهدی ذاکری قشم به سمت اسکله شهید حقانی در بندرعباس وجود دارد.
 
جزیره قشم در جنوبی‌ترین نقطه ایران با حدود 117 هزار نفر جمعیت ویک‌هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت، با 135 کیلومتر طول و عرض متوسط 14 کیلومتر در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس واقع شده و به تنهایی از 22 کشور جهان بزرگتر است.
 
این جزیره با داشتن ظرفیت‌های مهم در حوزه گردشگری ازجمله وجود نخستین ژئوپارک بین المللی خاورمیانه، از امتیاز ویژه برخوردار است و سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر داخلی و خارجی با هدف استفاده از ژئوسایت‌های این ژئوپارک و دیگر سایت‌های گردشگری به این جزیره سفر می‌کنند.
 
شرایط جزیره قشم در نیمه دوم سال به ویژه ایام تعطیلات پایان سال و نوروز به دلیل حضور انبوه مسافران با روزهای دیگر بسیار متفاوت است و در هر یک از اماکن گردشگری و سواحل زیبای قشم می‌توان شمار زیادی از مسافران نوروزی را مشاهده کرد.
 
خرید ارزان از بازارها، صنایع زیبای هنرمندان جزیره، غذاهای لذیذی که با آبزیان خلیج فارس طبخ و ارائه می‌شود و مهم‌تر از همه میهمان‌نوازی و خوی میهمان‌دوستی مردمان خون‌گرم قشم از دیگر امتیازات سفر به این جزیره محسوب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی زاهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
بلیط قشم . بندرعباس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار