تردد مسافران دریایی با 10 فروند کشتی مسافربری و 30 فروند لندی‌گراف رئیس ستاد تسهیلات نوروزی بندرلنگه گفت: برای جابجایی مسافر و خودروهای آنها در ایام نوروز 10 فروند کشتی مسافربری و 30 فروند لندی‌گراف در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۹۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲ 14 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، اسماعیل پاسلار در خصوص در سفرهای دریایی در ایام نوروز اظهار داشت: 95 درصد سفرهای نوروزی دریایی در استان هرمزگان صورت می‌گیرد و به غیر از سفر به قشم که از بندر شهید باهنر و حقانی صورت می‌گیرد، سایر سفرهای دریایی به مقصد کیش از بندرلنگه، چارک و آفتاب نیز انجام می‌شود.
 
وی افزود: بندرلنگه یک ویژگی منحصر به فردش این است که در نوار ساحلی غرب استان قرار دارد و دارای جزایر کیش، لاوان و هندورابی و چند جزیره کوچک دیگر است و همین ویژگی بندرلنگه را در نوار ساحلی جنوب خاص و منحصربه‌فرد کرده است.
 
فرماندار بندرلنگه گفت: با توجه به گستردگی مناطق ساحلی و وجود جزایر، حوزه عملیاتی در ایام نوروز و تردد مسافرین و حمل و نقل خودرو بیشتر خواهد شد.
 
پاسلار اضافه کرد: در این ایام از ظرفیت همیاران ناجی برای مواقع بحران نیز استفاده شده است که ناگفته نماند مردمان بندرلنگه در کار خیر بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی مشارکت می‌کنند.
 
رئیس ستاد تسهیلات نوروزی بندرلنگه تصریح کرد: برای سفر به جزیره کیش، بندرلنگه یکی از مقاصد اصلی است و در این خصوص جهت جابجایی مسافر و خودروهای آنها 10 فروند کشتی مسافربری و 30 فروند لندی‌گراف در نظر گرفته شده است.
 
وی در پایان یادآور شد: امسال در ایام نوروز به طور میانگین 6 هزار و 600 نفر سفر دریایی خواهیم داشت و این رقم احتمال می‌رود به ویژه در بحث سفرهای دریایی بیشتر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار