ششمین کنفرانس بین المللی نانوساختارها دوشنبه شب با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش آغاز بکار کرد .
کد خبر: ۱۹۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 08 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، معرفی پیشرفت های جدید ، بررسی مشکلات پیش رو در حوزه نانوساختارها و نیز تقویت همکاری بین محققان ایرانی و خارجی در زمینه فناوری نانو از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس بین المللی است.

نانومواد ، نانوبیومواد و نانوکامپوزیت ها،نانوبیوفناوری و نانو پزشکی، نانو ساختارها در الکترونیک، خواص مکانیکی نانو مواد، روش های پیشرفته ساخت و شناسایی، مواد نانوساختار در انرژی، آب و محیط زیست، استاندارد‎ ‎و تجاری سازی و ارزیابی ریسک و اخلاق در نانو فناوری از محورهای مورد بحث در این کنفرانس است.

دراین کنفرانس که تا 20 اسفند ماه ادامه دارد از میان 705 مقاله پذیرفته شده 610 مقاله به صورت پوستر و 95 اثر در حوره های مرتبط با نانو به صورت سخنرانی ارائه خواهد شد.

برنامه های جنبی این کنفرانس روزهای 18 تا 20 اسفند درسالن همایش های خلیج فارس و پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

محققان ، پژوهشگران و استادان برجسته ای از کشورهای آمریکا ، انگلیس ، استرالیا ، اسپانیا ، آلمان و آفریقای جنوبی علاوه بر محققان ایرانی در برنامه های جنبی این کنفرانس سخنرانی خواهند داشت.

در مراسم آغاز بکار این کنفرانس معاون علمی فناوری ریاست جمهوری ، دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ، مدیرعامل منطقه آزاد کیش، استادان دانشگاه و جمعی از محققان داخلی و خارجی حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار