شنیده ها حاکی است که دو لیست عمده اصلاح طلبان حامی دولت و حزب اعتدال و توسعه ( حزب وابسته نوبخت) در سراسر کشور به این نظر مشترک رسیده اند که لیستی واحد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ارائه دهند.
کد خبر: ۱۸۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹ 14 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، شنیده ها حاکی است که دو لیست عمده اصلاح طلبان حامی دولت و حزب اعتدال و توسعه ( حزب وابسته نوبخت) در سراسر کشور به این نظر مشترک رسیده اند که لیستی واحد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ارائه دهند.

وضعیت این لیست در هرمزگان طی روزهای اخیر مورد گمانه زنی قرار گرفته و به نظر می رسد که به تدریج در حال تکمیل است.

برخی شنیده ها حاکی است که در شرق هرمزگان این لیست در حال بررسی نهایی میان سید عبدالکریم هاشمی نماینده فعلی و سید مصطفی ذوالقدر است. به نظر می رسد در این حوزه رقابت میان این لیست و فرد مورد حمایت جبهه پایداری (حسین رئیسی ) جریان یابد. البته در شرق هرمزگان شانس کاندیداهای دیگر نظیر فرهادی نیز در کشاکش میان 4 گزینه دور از احتمال نیست.

در مرکز استان نیز شنیده‌ها حکایت بررسی گزینه ها میان چهره‌هایی نظیر محمد آشوری، احمد مرادی، منصور آرامی، موسی مولاپرست و حسین هاشمی است.

در غرب هرمزگان با تائید صلاحیت ناصر شریفی که گزینه مورد حمایت جبهه پایداری (حامیان دولت قبل) است، به احتمال زیاد حمایت از احمد جباری در این حوزه در دستور کار لیست حامیان دولت (اعتدال و توسعه) قرار خواهد گرفت. 

گزینه های مورد حمایت اعتدال و توسعه بر اساس میزان همراهی با دولت در جایگاه نمایندگی مجلس در رای اعتماد به وزرا، میزان همراهی با طرح ها و لوایح کلیدی دولت و مواضع همراه با رئیس جمهور و در عین حال شاخص رای آوری در نظر گرفته شده است.

البته با این حال باید دید که در روزهای آینده اخبار موثقی در این زمینه منتشر می شود؟!


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار