خطیب این هفته نماز جمعه بندرعباس، از حضور حماسی و شکوهمند مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۷۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 12 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام سید عباس تقوی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس افزود: این حضور گسترده و با دستان گرده کرده مردم، مشت محکم دیگری بر دهان امریکای جنایتکار بود.

وی راهپیمایی های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در هر سال، باشکوه تر و حماسی تر از سال قبل دانست و ادامه داد: دوست و دشمن از تحلیل و درک چرایی حضور گسترده ملت حماسه آفرین، انقلابی، قدرشناس، وفادار به امام و ارزش ها و آرمان های امام و انقلاب، مجاهد و شکت ناپذیر عاجزند و به حق باید در برابر این مردم، سر تواضع فرود آورد.

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به اسارت سربازان امریکایی در آب های سرزمینی ایران توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند هفته گذشته، بیان کرد: نمایش گریه سربازان امریکایی مسئولان این کشور را عصبانی کرده است.

تقوی یادآور شد: دیروز ملت ایران نفرت خود از امریکا را نشان داد و مدتی قبل نیز فرزندان این ملت، قدرت پوشالی شیطان بزرگ را در معرض دید همگان قرار دادند و ملت ایران با راهپیمایی 22بهمن بار دیگر دوستداران انقلاب را شاد کرد و مشت محکمی بر دهان دشمن زد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم گفت: آنچه توسط شورای نگهبان قانون اساسی رخ داده، بر مبنای قانون، مطالعه دقیق و علمی و همراه با انصاف و اعتماد بوده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار