رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از دستگیری 12 سارق طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 27 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ حسین اصلحی اظهار کرد: در پی اخبار و اطلاعات به دست آمده مبنی بر وقوع انواع سرقت در سطح استان، طرح شناسایی و دستگیری سارقان توسط مأموران انتظامی طی 24 ساعت گذشته اجرا شد.
 
وی افزود: مأموران با مراجعه به محل‌های وقوع سرقت و جمع آوری اسناد و مدارک 12 سارق منزل، موتورسیکلت، محتویات داخل خودرو، اماکن خصوصی و کابل برق را شناسایی و دستگیر کردند.
 
اصلحی با بیان اینکه با دستگیری این سارقان پرونده 28 فقره سرقت بسته شد، تصریح کرد: طرح‌های مبارزه با انواع سرقت با جدیت بیشتری در طول سال ادامه خواهد یافت. شهروندان ضمن توجه به هشدارهای پیشگیری از سرقت موارد مشکوک را با شماره تماس 110 در میان بگذارند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان توصیه کرد: قبل از ترک منزل برای مدت طولانی، اموال با ارزش خود را به فرد مورد اطمینان یا صندوق امانات بانک بسپارید. محل نگهداری پول نقد، جواهرات و اشیای با ارزش خود را نزد همسایه‌ها یا افرادی که مورد اعتمادتان نیستند، افشا نکنید و جواهرات و اشیای با ارزش خود را به‌صورت یک‌جا نگهداری نکنید. همچنین به منظور پیشگیری از سرقت پول و اموال با ارزش در منزل هیچ‌گاه اشیای قیمتی خود را در کنار پنجرة مشرف به کوچه و خیابان قرار ندهید. پس از شست‌وشوی فرش‌، از آویزان کردن آن روی دیوار و پشت‌بامی که از بیرون قابل دسترسی است، پرهیز کنید. در صورت امکان، برای ورودی منزل یا اتاق‌هایی که در آن اموال باارزش شما قرار دارد، از درهای ضد سرقت استفاده کنید.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار