کد خبر: ۹۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹ 22 September 2015
رییس پلیس البرز گفت که با باغ تالارهایی که فاقد مجوزهای لازم و کافی از مراجع ذیصلاح هستند، برخورد قانونی می شود.

سرداربخشعلی کامرانی صالح روز سه شنبه درگفت وگو باخبرنگارایرنا، افزود: برخی از باغ تالارهای استان البرز به صورت غیرمجاز فعالیت می کنند و با تغییر کاربری اراضی باغات و کشاورزی، ساخت و ساز غیرمجاز و... اقدام به برگزاری مراسم و جشنهایی می کنند که درآنها توجهی به شئونات دینی و عرفی جامعه نمی شود.

وی اضافه کرد : برخی از این باغ تالارها در نقاط کور امنیتی احداث شده اند و فاقد استانداردهای لازم جهت حفاظت و میزبانی از مهمانان خود هستند.

کامرانی صالح خاطرنشان کرد: مسیر تردد و دسترسی به برخی از این باغ تالارها دارای نقاط کور امنیتی است که احتمال سرقت و یا خفت گیری از مهمانان را بخصوص در ساعات پایانی روز افزایش می دهد.

کامرانی صالح تصریح کرد : استان البرز، بخصوص شهرستان کرج به دلیل آنکه بافتِ باغ شهری دارد، محل برگزاری مراسم پایتخت نشینانی شده که به دلیل نبود فضا و برخی مسایل دیگر به کرج روی می آورند بطوری که مهمانان بیشتر جشن ها و مراسمی که در باغ تالارهای کرج برگزار می شود، تهرانی ها هستند.

وی گفت : برخی از باغ تالارداران با اخذ مبالغ سنگین از میزبان اقدام به برگزاری مراسم مختلط و ارایه برخی خدمات غیرمتعارف می کنند که موجبات نارضایتی اهالی منطقه و حتی خود شرکت کنندگان را فراهم می کند.

کامرانی صالح ، بر لزوم کسب مجوز از مراجعی نظیر شهرداری، جهاد کشاورزی، پلیس اماکن و ... تاکید کرد و گفت : در صورت عدم احراز این صلاحیت ها، باغ تالارهای فاقد مجوز پلمب ودر صورت ادامه فعالیت با مالکان آنها برخورد قانونی و جدی صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص طرح بازدید از تالارها و کافه های سنتی و قلیان سراها افزود: در پنج ماه سال جاری بابیش از 200 واحد صنفی متخلف برخورد قانونی و پلمپ شد.

وی گفت : تعدادی از این واحدهای صنفی بدون مجوز فعالیت می کردند که درصورت اخذ مجوز و رعایت قوانین می توانند به صورت قانونی فعالیت کنند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار