سخنگوی شورای سلامت کیش مصوبات جدید کرونایی برای جزیره را منتشر کرد.
کد خبر: ۹۸۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰ 22 August 2021

به گزارش تابناک جزیره، مصوبات شورای سلامت کیش مورخ امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ بدین شرح است:

از یکم شهریور ساعت کاری اداره‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.
کارکنانی که به مسافرت رفتند در هنگام بازگشت به جزیره با استفاده از مرخصی استحقاقی باید دوره قرنطینه خانگی را به مدت ۵ روز رعایت کنند و در صورت عدم ابتلا به بیماری و نداشتن علائم می توانند در محل کار خود حاضر شوند.
ساعت کاری بازارها از ۳۰ مرداد ساعت ۱۸ تا ۲۲ بوده و در صورتی که غرفه‌ای نسبت به رعایت پروتکل ها بهداشتی بی توجهی کند برابر مقررات نسبت به پملب غرفه اقدام می شود.
فعالیت رستوران ها و کافی شاپ ها از پنجم شهریور با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تعیین فاصله هر میز به میزان ۴ متر و حداکثر ۴ نفر در هر میز و تعیین ظرفیت هر کدام از رستوران ها و کافی شاپ‌ها طبق ابلاغ ظرفیت پذیرش تعیین شده در درب ورودی مراکز نصب خواهد شد و فعالیت آنها تا ساعت ۲۳ خواهد بود.
محدودیت های قبلی اعلام شده مبنی بر توقف فعالیت‌های مشاغل حوزه گردشگری تا ششم شهریور تمدید شده است.
منع تردد شبانه به استثنای خودورهای یگان‌های نظامی و انتظامی و بخش‌های عملیاتی، امنیتی، بخش درمان، امدادی، آب و برق، آتش نشانی، اورژانس، مخابرات، و عوامل ستاد پیشگیرانه از کرونا تا ۴ شهریور از ساعت ۲۳ تا ۴ بامداد و از پنجم شهریور تا اطلاع ثانوی از ساعت ۲۴ تا ۴ بامداد است.
کاهش پروازهای ورودی و خروجی به کمتر از ۲۰ پرواز در روز و با رعایت ظرفیت ۶۰درصد و فاصله‌گذاری اجتماعی در پروازها، اتوبوس حمل مسافر و سالن های فرودگاه ادامه خواهد داشت.
دسترسی به سواحل را تا ششم شهریور ممنوع است.
محدودیت های قبلی اعلام شده مبنی بر توقف تمام اماکن ورزشی تا ششم شهریور تمدید می‌شود و کاهش شناورهای مسافری و منع ورود مسافر از مسیر دریایی به کیش به استثنای کیشوندان با احراز هویت تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.
هتل ها با ظرفیت پذیرش ۳۰درصدی مسافر به فعالیت خود ادامه می دهند.
: از یکم تا ۳۱شهریور “سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت های تابعه، ادارت، نهادها، دانشگاه ها، بانک ها، بیمه ها، موسسات مالی و اعتباری، جوامع، تالار بورس و شرکت های خصوصی” ملزم به رعایت دور کاری ۷۰ درصدی کارکنان خود هستند، یگان های نظامی و انتظامی، امنیتی، بهداشت و درمان، امدادی، آب و برق، آتش نشانی و اورژانس از این مصوبه مستثنی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار