سرمربی فولاد خوزستان در دومین فصل خود در این تیم نیز موفق شد با دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به کار پایان داد.
کد خبر: ۹۸۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵ 08 August 2021

سرمربی فولاد خوزستان در دومین فصل خود در این تیم نیز موفق شد با دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به کار پایان داد.

جواد نکونام اولین جام خود در دوره سرمربیگری را با پیروزی برابر استقلال در فینال جام حذفی از آن خود کرد و البته این برد یک اتفاق ویژه نیز برای خوزستانی‌ها به همراه داشت. اتفاقی که با دستیابی به سهمیه برای این تیم همراه بود و برای دومین فصل پیاپی آنها مجوز حضور در لیگ قهرمانان را به دست آوردند.

نکونام که موفقیت در سرمربیگری را با کسب سهمیه صعود با نساجی مازندران از آن خود کرده بود، در اولین فصل حضور در فولاد خوزستان توانست این تیم را در رتبه سوم جدول در فصل نوزدهم قرار دهد و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را به دست آورد. او در فصل بیستم نیز در شرایطی که در هفته پایانی شانس حضور در آسیا را از دست داده بود، به دنبال این بود تا از شانس خود در جام حذفی برای حضور در آسیا سود ببرد.

آنها با عبور از ملوان بندرانزلی توانستند یک پای فینال لقب گیرند و در این بازی نیز در نهایت بعد از تلاش 120 دقیقه و بدون گل برابر استقلال، در ضربات پنالتی کار را به سود خود خاتمه داد و در به اولین جام معتبر دوران سرمربیگری خود دست یافت تا یک بار دیگر جواز حضور در لیگ قهرمانان را نیز به دست بیاورد.

فولاد اینبار برخلاف فصل گذشته که برای حضور در مرحله گروهی با عبور از العین امارات این مجوز را به دست آورده بود، اکنون با قهرمانی در جام حذفی به عنوان دومین سهمیه مستقیم ایران راهی لیگ قهرمانان شده است تا شرایط کاملا به سود خوزستانی‌ها باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار