جلسه فوق العاده ستاد کرونا در گچساران
جلسه فوق العاده ستاد مقابله با کرونا با حضور اعضای شورای تامین و مدیران شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۸۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰ 07 August 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار گچساران با بیان اینکه شرایط شیوع و واگیرداری کرونای دلتا در شهرستان بسیار حاد و خطرناک است گفت: با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا و پر شدن تخت های بیمارستان شهید رجایی باید مصوبات ستاد کرونا را با جدیت پیگیری و بازرسی از بازار و اصناف بیشتر باشد.
علیرضا اتابک افزود : با توجه به شرایط موجود و حاد در گچساران باید همه پای کار باشند چرا که کادر درمان شهرستان با وجود خستگی مضاعف نیاز به کمک،همدلی و همیاری مردم و نهادهای دولتی دارد.
وی در مورد تعطیلی بازار اظهار داشت: تعطیلی بازار باید در قالب یک برنامه مدون و برنامه ریزی شده باشد و در این خصوص منتظر اجرای مصوبه هیت دولت هستیم.
اتابک یادآور شد : کلیه تالارها، باشگاه های ورزشی، دفاتر ثبت ازدواج وطلاق، دفاتر پیشخوان و حتی بانک های که تجمع ورفت و آمد زیادی دارند باید تعطیل و تابع مصوبات ستاد کرونا باشند.
وی عنوان کرد : بعد از اعلام مصوبات جلسه هیات دولت مبنی بر تعطیلی بازار و یا واگذاری تصمیم آن به استان ها، ما در شهرستان محدودیت های عبور و مرور در سطح شهر و ورودی و خروجی شهر را اجرا خواهیم کرد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران با بحرانی دانستن وضعیت بیمارستان شهید رجایی گفت : ظرفیت تخت های این بیمارستان تکمیل شده و تاکنون ۱۳۰بیمار بستری و ۵۴نفر از این تعداد مثبت قطعی و ۸نفر هم در ای سیو بستری هستند.
غلامیان کل نمونه های گرفته شده را ۴۲هزارو ۸۲۸ نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۱۲هزارو ۵۵۰ نمونه مثبت و ۱۵۱نفر هم فوتی داشتیم.
وی همچنین کل واکسن تزریق شده در شهرستانرا ۲۲هزارو ۶۴۴ دوز اعلام کرد.
شهردار گچساران هم در این جلسه گفت: طبق مصوبات جلسات قبلی کرونا مبنی بر تعطیلی و خاموشی مطلق در پارک ها ی شهر اجرایی ولی علی رغم خاموشی پارک ها باز هم مردم در تاریکی پارک ها دور هم نشسته و رعایت نمی کنند.
مسعود ظفری با بیان اینکه تمامی ورودی های بهشت زهرا بسته و مردم فقط می‌توانند از ساعت هفت تا ۲بعد ظهر کار دفن مرده را با افراد محدود انجام دهند افزود: متاسفانه با وجود بسته شدن ورودی های بهشت زهرا باز مردم ماشین های خود را پشت ورودی پارک و ۳۰۰نفر یکجا در تدفین و تشیع شرکت میکنند که این نیازمند کمک  یگان های امداد و نیروی انتظامی برای جلوگیری از ورود افراد به بهشت زهرا می باشیم.
برچسب ها: اتابک ، کرنا ، گچساران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار