جمعی از فرهنگیان شهرستان پاکدشت طی روزهای اخیر با اعتراض نسبت به وضعیت نامناسب شغلی خود، خواستار رسیدگی سریع مسئولان امر به این موضوع شدند.
کد خبر: ۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲ 02 March 2015

به گزارش مهر، فرهنگیان شهرستان پاکدشت در طی روزهای اخیر اعتراضاتی را نسبت به وضعیت شغلی خود انجام داده و  روز گذشته نیز با تجمع مقابل آموزش و پرورش شهرستان خواستار پاسخگویی مسئولان مربوطه شدند.

جمعی از فرهنگیان با اشاره به تبعیض های صورت گرفته نسبت به کارمندان آموزش و پرورش با سایر کارمندان دولت، وضعیت ناراحت کننده حقوقی و شغلی خود را نامناسب  دانسته و خواستار توجه ویژه مجلس و دولت به این امر شدند.

همچنین فرهنگیان این شهرستان با انتشار نامه اعتراض آمیز با گلایه از وضعیت موجود از فرهنگیان این شهرستان خواسته اند تا با تکمیل این فرم آن را به نهادهای کشوری ارسال کرده و تا وصول مطالبات خود به این رسالت ادامه دهند.

معلمان بیانیه ای خطاب به ریاست جمهوری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تنظیم کردند و خواستار رسیدگی و ساماندهی مشکلات شدند                               

سید حسین نقوی حسینی با اشاره به مشکلات متعدد معیشتی فرهنگیان اظهار داشت: امروز متأسفانه حقوق فرهنگیان به عنوان یکی از مهمترین ارکان تربیت نسل آینده کشور نسبت به سایر کارمندان دولت قابل مقایسه نیست.

رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی افزود: امروز معلمان در تأمین مسکن و رسیدگی به موضوعات بهداشتی و درمانی خود با مشکلاتی روبه رو هستند که حقوق فعلی نمی تواند نیازهای ایجاد یک زندگی معمولی را برای فرهنگیان فراهم آورد.

وی ادامه داد: ما معتقد هستیم که معلمان در تربیت نسل آینده نقش آفرین هستند به همین خاطر باید برای حل مشکلات و دغدغه های آنان کارهای موثرتری انجام داد و در این زمینه آموزش و پرورش باید برای حل مشکلات برنامه ریزی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار