عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از پردیس تئاتر تهران بر‌ اختصاص بودجه به منظور توسعه و‌ تکمیل اقدامات نیمه‌تمام این مرکز فرهنگی هنری تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶ 19 May 2024

به گزارش تابناک تهران، سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران با همراهی امین اشرفی رییس پردیس تئاتر تهران از امکانات و‌ زیر‌ساخت‌های این مرکز فرهنگی هنری بازدید کرد.

وی با اشاره به این که از افتتاح این مجموعه تا به امروز حدود 9 سال می‌گذرد، تصریح کرد: حفظ و توسعه برخی زیرساخت‌ها و اقدامات عمرانی نیمه تمام، نیازمند حمایت مالی و تخصیص بودجه توسط اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهرداری منطقه 15 است.

علوی با بیان این اینکه استفاده از هنر همیشه یکی از راه‌های موثر در انتقال مفاهیم فرهنگی بوده است، افزود: پردیس تئاتر تهران فرصت مناسبی برای گروه‌های هنری و مردم، به ویژه شهروندان جنوب شهر تهران است تا از امکانات، برنامه‌ها و فعالیت‌های آن بهره‌مند شوند.

در ادامه امین اشرفی با ارایه توضیحاتی تصریح کرد: برخی امکانات و فعالیت‌های عمرانی این مجموعه از سال 1395 تا کنون به دلیل هزینه‌هایی که به مرور با افزایش روبرو بوده بلاتکلیف و نیمه تمام باقی مانده است.

تئاتر ,

وی عمده‌ترین این اقدامات را تکمیل پروژه استیج سالن اصلی، «ماشینری»، تکمیل سردر اصلی پردیس تئاتر تهران، نوسازی و‌ تجهیز صندلی‌های تئاتر، افزایش ظرفیت سالن سینما برای اکران بیشتر فیلم و همچنین نوسازی پارکینگ‌ برشمرد و گفت: به پایان رساندن این اقدامات به طور یقین در جهت رفاه حال مردم و گروههای هنری‌ خواهد بود.

در ادامه عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تمجید از فعالیت‌هایی که در حوزه کودک و نوجوان در این مرکز هنری انجام شده است؛ کارشناسی و پیشنهادات  مدیریت پردیس تئاتر تهران را دغدغه‌ای درست و به جا دانست و بر پیگیری اختصاص بودجه برای اتمام آنچه نیمه‌تمام عنوان شد وعده کرد.

بازدید سید احمد علوی از پردیس تئاتر تهران پنجشنبه بعدازظهر 27 اردیبهشت در حاشیه برگزاری همایش خادمان امام رضا(ع) با عنوان «جشن خواهر ‌و برادری» به مناسبت ایام دهه کرامت در این مجموعه هنری انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار