فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: ۳ فروند لنج حامل یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های حوزه استحفاظی این جزیره همزمان با اجرای طرح "رعد" توقیف شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳ 02 March 2021

 

به گزارش تابناک جزیره کیش به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ علی اصغر جمالی اظهار داشت: نیروهای پایگاه دریابانی کیش با اجرای طرح رعد و در حین کنترل نوار مرزی به سه فروند لنج تجاری که در حال ورود به آب های تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بودند، مشکوک شدند.

وی افزود: در بازرسی انجام شده از شناورها توسط مأموران دریابانی کیش مشخص شد، این سه فروند لنج، کالای قاچاق را از کشور‌های همسایه بارگیری کرده و در حرکت به سوی بنادر همجوار هستند که در حوزه استحفاظی کیش از سوی ماموران پایگاه دریابانی شناسایی و توقیف شدند.

فرمانده انتظامی کیش ادامه داد: 19 نفر از خدمه این لنج‌ها دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

سرهنگ جمالی با اشاره به کشف 40 قلم کالای قاچاق در این شناورها بیان داشت: کالاهای کشف شده شامل لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، البسه، لوازم یدکی خودرو، مواد خوراکی و موارد دیگر بود که کارشناسان ارزش ریالی آنان را یک هزار و 800 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

این‌ مقام انتظامی کیش گفت: از ابتدای امسال تاکنون 15 فروند شناور حامل کالاهای مظنون به قاچاق به ارزش ریالی چهارهزار میلیارد ریال توقیف و 87 قاچاقچی نیز دستگیر که جهت رسیدگی و برخورد قانونی به مراجع قضائی اعزام شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار