با شعار پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید افتتاح شد
بیست و یکمین نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار با پذیرش 25 غرفه استانی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۲۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۴ 20 December 2020

به گزارش تابناک قم، رئیس کمیته نمایشگاه و فن بازار استان قم با بیان اینکه به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب ستاد مقابله با ویروس کرونا این نمایشگاه کاملا غیر حضوری است، گفت: این نمایشگاه با پذیرش 25 غرفه از مراکز فناوری، دستگاه های اجرایی، تسهیل گران، مراکز آموزش عالی از 29 آذرماه تا 5 دی ماه فعالیت خود آغاز کرده است.

کرونا ارزش ها و کاربردهای مهم فناوری را نشان داد

سید حسین اخوان علوی با بیان اینکه نحوه عرضه نمایشگاه درقالب دوبعدی و سه بعدی خواهد بود گفت: این نمایشگاه را می توان نخستین نمایشگاه مجازی در این حجم و سطح قلمداد کرد که در نوع خود یک موفقیت مهم در عرصه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات استان محسوب می شود.

نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار

رئیس پارک علم و فناوری استان قم با تاکید بر اینکه دستاوردهای پژوهشی و فناوری باید فراگیر و قابل دسترس برای عموم مردم باشد گفت: راه اندازی نمایشگاه مجازی فرصت بسیار مغتنمی است که همگان دسترسی آسانی و آنلاینی به آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی استان داشته باشند.

اخوان علوی با تقدیر و تشکر از سازمان ها و نهادهایی که با وجود محدودیت ها و موانع نسبت به حضور و ارایه آثار و دستاوردها اطلاعات خود را در سایت بارگذاری کردند گفت: شرایط بحران کرونا به رغم همه محدودیت ها و مشکلات ارتباطی که برای مردم به وجود آورده است، این فرصت را فراهم کرده تا یاد بگیریم از آخرین تکنولوژی های روز برای ایجاد ارتباط شخصی و حرفه ای بهره بگیریم و هرکس از این فرصت ها استفاده نکند در واقع خود را از نیازهای روزآمد جامعه دور و محروم کرده است.

برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی در سطح استان قم

رئیس نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار قم با تاکید براینکه سعی خواهیم کرد نمایشگاه فضای مجازی را با همان کمیت و کیفیت سال های گذشته برگزار کنیم گفت: برگزاری نمایشگاه مجازی بار دیگر توانمندی و ظرفیت های فناوران را در مدیریت هوشمند جامعه با کمترین هزینه و در راستای تامین منافع و بهره وری اقتصادی کشور به منصه ظهور خواهد گذاشت.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم به مهمترین برنامه‌های استانی هفته پژوهش و فناوری اشاره کرد و گفت: با وجود محدودیت های شدید شرایط کرونایی خوشبختانه اقدامات خوبی به مناسبت هفته پژوهش و فناوری انجام شده است از جمله برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار و رونمایی از دستاوردهای جدید با رویکرد کارافرینی و مهارت آموزی، برگزاری جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان، برگزاری جشنواره دانش آموزی و تجلیل از دانش آموزان پژوهشگر و فناور و برگزاری نشست‌های تخصصی و سمینارهای علمی پژوهشی می باشد.

علاقه مندان برای بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار می توانند به سایت : www.qomstpfair.ir و یا www.qomtechfair.ir از تاریخ 29 آذرماه تا 5 دی ماه مراجعه نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار