به منظور تعدیل قیمت ها وخدمات رسانی به شهروندان و گردشگران ۲۴ پرواز فوق العاده در مسیر تهران -کیش – تهران راه اندازی شد. در طول روزهای اخیر افزایش بی رویه قیمت بلیت پرواز در مسیر کیش باعث نارضایتی مردم شده بود.
کد خبر: ۹۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 09 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، با تاکید دکتر مونسان وبه منظور ارائه خدمات شایسته کمی و کیفی به گردشگران وشهروندان این جزیره پروازهای فوق العاده درمسیرکیش- تهران و بالعکس تو سط شرکت هواپیمایی کیش راه اندازی شد.
 
با توجه به پایان تعطیلات تابستانی و افزایش چشمگیر سفرهای گردشگران و شهروندان کیش اکثر خطوط هوایی به مقصد کیش با تراکم درخواست سفر مواجه شده که پروازهای معمول و برنامه ای به این جزیره پاسخگوی تمامی این درخواست ها نیست.
 
با دستور رئیس هیات مدیره ومدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، شرکت هواپیمایی کیش جهت تسهیل سفرهای به مقصد این جزیره برای همه متقاضیان نسبت به برقراری پروازهای فوق العاده در این مسیر به صورت رفت و برگشت اقدام نموده است.
 
براساس همین گزارش این پروازها از روز چهارشنبه ۱۸ شهریور تا پایان ماه در مسیر تهران – کیش – تهران انجام خواهد شد .
 
گفتنی است در حال حاضر هیجدهمین جشنواره تابستانی کیش که از پانزدهم تیرماه امسال آغاز شده است در این جزیره در حال برگزاری است و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار