کد خبر: ۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰ 27 February 2015
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: با توجه به استقبال زیاد برندهای معتبر برای حضور در نمایشگاه‌های فصلی با شهرداری توافق کرده‌ایم تا در دو نقطه تهران اقدام به ساخت محل دائمی نمایشگاه‌های فصلی کنیم.

علی فاضلی در گفت‌وگو با فارس، از افتتاح نمایشگاه فصلی بهاره با تخفیفات ویژه در سه نقطه پایتخت خبر داد و گفت: از امروز به مدت 10 روز این نمایشگاه‌ها کالاهای اساسی، لوازم خانگی، پوشاک، کیف و کفش و آجیل و خشکبار را با تخفیف 15 تا 40 درصدی به مردم ارائه خواهند کرد.

وی افزود: همچنین مرغ، گوشت، برنج و روغن با تخفیف 5 تا 10 درصد عرضه خواهد شد .

وی در پاسخ به اینکه دیروز در منطقه ارم ظاهراً درگیری بین غرفه‌ها رخ داده که منجر به تنش و شکست شیشه شده بود توضیحاتی ارائه داد و گفت: به دلیل منطقه مطلوب جغرافیایی ارم و تقاضای زیاد برای گرفتن غرفه برخی افراد در کنار غرفه‌داران دست‌فروشی می‌کنند که این مسئله موجب نارضایتی غرفه‌داران و در نهایت درگیری میان آنها شده است.

وی اضافه کرد: ما موضوع را بارها به دستگاه‌های ذیربط اطلاع داده‌ایم، اما نمی‌دانیم چرا برخورد قاطعی با این قضیه نمی‌شود و می‌گویند فعالیت دست‌فروشان حول و حوش نمایشگاه اشکالی ندارد.

رئیس اتاق اصناف ایران در پاسخ به اینکه با توجه به کمبود فضای نمایشگاهی چه برنامه‌ای برای سروسامان دادن این نمایشگاه‌ها دارید، گفت: با شهرداری توافق کرده‌ایم تا دو قطعه زمین یکی در منطقه 22 و یکی در شرق تهران در اختیار اصناف قرار دهد تا مکان دائمی برای نمایشگاه‌های فصلی ساخته شود و امیدواریم این مسئله حل شود.

نمایشگاه‌های بهاره از امروز تا 25 اسفند ماه به صورت دوره‌های 10 روزه در سراسر کشور از جمله تهران برپا شده و کالاهای اساسی و مورد نیاز ایام عید را با تخفیف ویژه در اختیار مردم قرار می‌دهد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار