به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با حضور مهندس ترکان بهره برداری از مجموعه استخر المپیک کیش آغاز شد.
کد خبر: ۸۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷ 24 August 2015
به گزارش تابناک، در مراسمی با حضور مهندس ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، دکتر مونسان رییس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولان محلی، مجموعه استخر المپیک با زیربنای 2 هزار مترمربع و با طراحی جدید و امکانات ویژه در جزیره کیش گشایش یافت.
 
در مجموعه جدید استخر المپیک کیش سونای بخار و خشک، حوضچه آب سرد، رختکن تیم ها و رختکن عمومی، انبار، سازه فضایی با پوشش ساندویچ پنل در سقف به مساحت 2300 مترمربع، دفتر استخر، سالن بدن سازی، اتاق ماساژ، اتاق احیا (CPR)، لابی، بوفه و کافی شاپ، ، دوش، سرویس و اتاق میهمان، فضاهای اداری شامل دفتر، اتاق های ناجیان، (VIP) و هیأت شنا، از جمله بخش های مختلفی است که در مجموعه جدید استخر المپیک با معماری نوین و با بهره گیری از بهترین مصالح طراحی و ساخته شده است.
 
در این مجموعه با بهره گیری از تازه ترین فن آوری روز دنیا، سیستم های تاسیساتی نظیر بویلرها، دیگ سونای بخار، پمپ های اصلی، سیستم فیلتراسیون با جدیدترین فناوری در زمینه کلراسیون و میکروب زدایی، جکوزی آب گرم، حوضچه آب سرد با چیلر، سیستم جدید تهویه مطبوع و دوربین های مداربسته نصب شده است.
 
همچنین به منظور جلوگیری از بروز هرگونه حادثه، سیستم اعلام و اطفاء حریق با استفاده از جدیدترین فن آوری روز دنیا در این مجموعه تعبیه شده است.
 
این مجموعه دارای 800 متر مربع فضا سازی پیرامونی است.
 
همچنین به مناسبت هفته دولت بهره برداری از 3 طرح عمرانی، گردشگری، باغ راه ایرانی، گذر طبیعت و پارک ساحلی ماهیگیری در جزیره کیش آغاز شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار