معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در بازدید از برخی پروژه های جزیره كیش، روند توسعه این منطقه آزاد را عالی و بر اساس اهداف اولیه ایجاد مناطق آزاد دانست.
کد خبر: ۷۸۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ 13 October 2019

به گزارش تابناک کیش، محمدباقر نوبخت روز جمعه با مقایسه جزیره كیش امروز با دو سال گذشته، گفت: با توجه به یك فاصله در حدود دو ساله بین دو بازدید، تفاوت های ظاهری كه در این منطقه آزاد ایجاد شده است نشان از توسعه و پیشرفت طرح های شهری دارد .
وی افزود : فراتر از لایه ظاهری آنچه به عنوان كارهای بنیادین و بستر ساز توسعه آینده مشاهده شد و گزارشی كه مدیرعامل منطقه آزاد كیش ارائه دادند كه بسیار امید بخش بود ؛ اگر این اقدامات را در یك جمله كلی ارزیابی و داوری كنیم می توان گفت كه كیش به همان سمتی در حركت است كه اهداف اولیه قانون گذار برای توسعه مناطق ازاد در كشور بوده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه تاكید كرد: در مقایسه با دیگر مناطق آزاد كشور كه آنها نیز تلاش می كنند از ظرفیت قانونی مناطق آزاد و از این تجربه جهانی برای توسعه ملی استفاده كنند جزیره كیش پیشگام است و می تواند در طی مسیر موفقیت به همان جایگاهی برسد كه از ابتدا برای مناطق آزاد كشور در نظرگرفته شده بود.
نوبخت در پاسخ به این سوال كه اگر قرار باشد روند توسعه كیش را ارزیابی كنید چه نمره ای به این منطقه آزاد می دهد تصریح كرد: نمره ارزنده و متناسب با این فعالیت ها نمره عالی است.
محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه عصر پنج شنبه وارد جزیره كیش شد و ضمن ارائه گزارشی از عملكرد سازمان منطقه آزاد كیش توسط علی اصغر مونسان مدیر عامل منطقه ازاد كیش، از پارك های سیمرغ، نیلوفر، نیروگاه شماره 2 كیش و ... دیدن كرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار