امام جمعه موقت قشم گفت: آبگرفتگی منازل و مغازه‌ها بواسطه بارش باران زیبنده نیست و مسوولان باید نسبت به ساماندهی وضعیت موجود اقدام کنند.
کد خبر: ۷۸۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ 12 October 2019

به گزارش تابناک کیش، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی بهره‌مند ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: بزرگداشت اربعین حسینی در حقیقت تهظیم شعائر الهی است.

وی اغتشاشات اخیر در عراق را استمرار تلاش دشمنان برای کم رنگ ساختن نهضت عاشورا برشمرد و افزود: بررسی پشت پرده این وقایع از دسیسه‌چینی آمریکا و صهیونیست حکایت دارد.

امام جمعه موقت قشم تصریح کرد: آمریکا در این اقدام نیز به اهداف خود دست نیافت و استمرار الگوگیری مردم شیعه و سنی عراق از مکتب عاشورا می‌تواند دسیسه‌های آتی دشمن را نیز خنثی کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهره‌مند ادامه داد: ملت‌های ایران و عراق با انسجام کامل از جبهه مقاومت در منطقه حمایت می‌کنند و دشمنان در برابر ایستادگی مردم چاره‌ای جز عقب نشینی ندارد.

وی استقرار نهاد عقیدتی سیاسی در نیروهای نظامی و انتظامی را از برکات و اقدامات موثر انقلاب اسلامی ایران برشمرد و اضافه کرد: تقویت ارزش‌های اسلامی در این ارگان‌ها مهمترین دستاورد این اقدام است.

امام جمعه موقت قشم با اشاره به بارندگی اخیر در این شهرستان تصریح کرد: آبگرفتگی منازل و مغازه‌ها بواسطه بارش باران زیبنده نیست و مسوولان باید نسبت به ساماندهی وضعیت موجود اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار