کمانداران البرز و کیش عنوان قهرمانی مرحله اول رنکینگ تیروکمان داخل سالن کشور در ماده کامپوند را کسب کردند.
کد خبر: ۷۸۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ 05 October 2019
کمانداران البرز و کیش قهرمان رنکینگ کامپوند کشور شدند

به گزارش تابناک کیش، در پیکارهای ماده کامپوند که با حضور ۱۰۳ کماندار امروز جمعه به میزبانی سالن ۶ هزار نفری انقلاب شهر همدان برگزار شد، نفرات برتر بخش بانوان و آقایان معرفی شدند.

در کامپوند بانوان نازنین بخت پور از البرز عنوان قهرمانی را کسب کرد، مائده برجی از همدان دوم شد و کیمیا سلیمانی از خراسان رضوی بر سکوی سوم قرار گرفت.

همچنین در کامپوند مردان نیز محمد شریف زاده از کیش مقام قهرمانی را به دست آورد، احمد اکبری از قزوین دوم شد و روح الله صدرکریمی از آذربایجان شرقی عنوان سوم را کسب کرد.

مرحله نخست مسابقات رنکینگ تیراندازی با کمان داخل سالن کشور با رقابت ۲۲۸ کماندار در ۲ ماده ریکرو و کامپوند به مدت ۲ روز به میزبانی همدان برگزار شد.

استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، قم، قزوین، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی، همدان، یزد، کرمان، هرمزگان، کرمانشاه، لرستان و کهگیلوی و بویراحمد در این رقابت ها شرکت داشتند.

این مسابقات با عنوان گرامیداشت سردار شهید حاج حسین همدانی و شهدای حرم و در ۲ ماده ریکرو و کامپوند برگزار شد.

رنکینگ فدراسیون به صورت مرحله مرحله اجرا می شود و همدان در سال های گذشته میزبانی این مسابقات را به صورت منظم برگزار کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار