فرماندار قشم با بیان اینکه تمامی اقدامات در این جزیره بر مبنای برنامه ششم توسعه هدف‌گذاری شده، گفت: پرورش ۸۰ هزار تُن ماهی در قفس از جمله اهداف در حال تحقق است.
کد خبر: ۷۸۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ 02 October 2019

به گزارش تابناک کیش، علیرضا نصری ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان که با حضور رییس سازمان بازرسی کل کشور برگزاری شد، اظهار داشت: بر اساس برنامه ششم توسعه پرورش حدود ۸۰ هزار تُن ماهی در قفس برای جزیره قشم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از این رو اقدامات اجرایی متناسب با برنامه توسعه برنامه ریزی شده و با حاصل شدن پیشی گرفتن ۱۰ تُنی از جدول زمانبندی، هدف‌گذاری موجود پیش از زمان مقرر تحقق ‌می‌یابد.

فرماندار قشم تصریح کرد: حوزه آب‌رسانی به سراسر شهرستان نیز دارای ۹۵ درصد پیشرفت است که البته نارسایی‌هایی نیز وجود دارد که با احداث آب‌شرین‌کن‌های جدید برطرف می‌شود.

نصری گردشگری را از ظرفیت‌های برجسته قشم برشمرد و ادامه داد: سالانه ۳.۵ میلیون مسافر و گردشگر از این جزیره بازدید می‌کنند که سفر حدود یک میلیون نفر از آنان در عید نوروز صورت می‌پذیرد.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۱۳۰ مگاوات برق در قشم تولید می‌شود که با ارتقای آن به یک هزار مگاوات تا سال ۱۴۰۰ علاوه بر خودکفایی، قابلیت صادرات آن به سرزمین اصلی نیز فراهم می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار