رییس سازمان بازرسی کل کشور شناسایی بسترهای فسادزا و مبارزه قاطع با مفسدانی که در پی استفاده از این بستر ها هستند را از دیگر اولویت ها برشمرد و اظهار داشت: مردم تحمل تحریم های اقتصادی و مشکلات را دارند ما فساد، رانت خواری، تبعیض و بی عدالتی را ندارند.
کد خبر: ۷۸۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ 02 October 2019

به گزارش تابناک کیش، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن درویشیان، رییس سازمان بازرسی کل کشور پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان قشم، اظهار کرد: قشم از ویژگی های اختصاصی در زمینه آبزیان و همچنین ظرفیت و توانمندی‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف برخوردار است اما آسیب‌ها هر چند نسبت به قبل کاهش یافته اما وضعیت موجود همچنان مردم را رنج می دهد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات تصریح کرد: گزارش وضعیت شهرستان و آسیب های کلان آن در حوزه اقتصادی و پروژه های نیمه کاره فردا به اطلاع رییس قوه رسانده می شود و پیگیری لازم در حیطه اختیارات برای حل آن انجام می شود.

 درویشیان گفت: در دوره جدید ریاست قوه قضائیه، امید و شور بسیار زیادی بواسطه عملکرد قوه بویژه در رویکردها، سیاست ها و اتخاذ مواضع قاطع ایجاد شده است و همینطور سازمان بازرسی کل کشور نیز به عنوان عالی ترین نهاد نظارتی کشور نقشی متفاوت و بیشتر را در راستای تحقق منویات رهبری و اهداف قوه قضائیه ایفا می‌کند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور افزود: پیشگیری از تخلف و فساد از مهمترین رویکردهای قوه قضائیه در دور جدید است که نظارت به هنگام و اثرگذار از مولفه‌های تحقق آن است.

درویشیان بیان کرد: یکی از راه های توسعه اقدامات پیشگیرانه، نظارت های به موقع و اثر گزار به واسطه ارتباط با سامانه های دستگاه های اجرایی و نظارت‌های الکترونیکی با هدف پیشگیری از انحراف، تخلف و صیانت از مدیران و دستگاه‌های اجرایی بسیار موثر است.

وی افزود: مدیران اجرایی کشور سرمایه های بزرگ انسانی ملی هستند که باید از انها صیانت کرد و یکی از راه های صیانت از آن ها   آگاهی بخشی و بیان هشدارها به آنها است و بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور شناسایی بسترهای فسادزا و مبارزه قاطع با مفسدانی که در پی استفاده از این بستر ها هستند را از دیگر اولویت ها برشمرد و اظهار کرد: مردم تحمل تحریم های اقتصادی و مشکلات را دارند اما فساد، رانت خواری، تبعیض و بی عدالتی را نمی پذیرند.

درویشیان با بیان اینکه وجود مفاسد اقتصادی و رانت خواری ها در کشور جمهوری اسلامی برازنده و مناسب نیست، افزود: قوه قضائیه به عنوان عالی ترین نهاد نظارتی تمام توان را برای پیشگیری تخلف، شناسایی بسترهای فسادزا، رفع آن و برخورد قاطع با مفسدان به کار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ خط قرمزی برای برخورد با مفسدان وجود ندارد، خاطر نشان کرد: سالم سازی جامعه با همدلی و تعامل در پیگیری اهداف نظام اسلامی و تلاش جهادی ممکن است و توجه به اقتصادمقاومتی، حمایت از تولید و سرمایه گزاری مد نظر و مورد حمایت سازمان بازرسی کل کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار