مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با حضور در برنامه تلويزيوني شبكه جهاني جام جم ظرفيت هاي گردشگري و توانمندي هاي اقتصادي اين جزيره را براي ايرانيان سراسر جهان تشريح كرد.
کد خبر: ۷۸۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 29 September 2019

ظرفيت ها و توانمندي هاي جزيره كيش به روايت دكتر مظفري

به گزارش تابناک کیش، غلامحسين مظفري گفت: جزيره زيبا ي كيش با برخورداري از جاذبه هاي طبيعي و موقعيت بي بديل جغرافيايي در گستره آبهاي فيروزه اي خليج فارس و داشتن زيرساخت هاي مناسب مي تواند به مهمترين مقصد گردشگران داخلي و خارجي و فرصتي مناسب براي سرمايه گذاري تبديل شود .

وي، وجود امكانات اقامتي و زيرساختهاي گردشگري از جمله 54 هتل با 12 هزار تخت در جزيره كيش، عدم نياز به دريافت رواديد براي سفر ايرانيان خارج از كشور و گردشگران خارجي ،برخورداري از خطوط پروازي و حمل و نقل دريايي بين كيش با كشورهاي حوزه خليج فارس را از مزيت ها ي اقتصادي و زيرساخت هاي گردشگري از جمله گردشگري سلامت در جزيره كيش عنوان كرد.
مديرعامل منطقه آزاد كيش همچنين از تعريف 9 پروژه مشخص و مدون براي سرمايه گذاري در حوزه سلامت در بسته فرصت هاي سرمايه گذاري كيش خبرداد و افزود: درخصوص توسعه گردشگري سلامت درپي نشست هايي كه با مسئولان مرتبط در وزارت بهداشت داشتيم تلاش شده گام هاي جدي براي فعاليت سرمايه گذاران حوزه گردشگري سلامت كشور دركيش برداشته شود.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش در اين برنامه تلويزيوني با بيان اينكه بيمارستان كيش ، بيمارستان خوبي است اما ظرفيت محدودي دارد گفت: درحال حاضر بخشVIP بيمارستان كيش در اغلب اوقات ميزبان گردشگران سلامت از كشور هاي خارجي است و ظرفيت پروازهاي عمان به كيش نيز با كمبود مواجه شده است كه دراين بخش عمان اير براي افزايش پروازها اعلام آمادگي كرده است و البته هواپيمايي كيش اير درحال برنامه ريزي براي اين موضوع است.
دكتر مظفري در اين برنامه با اشاره به يرنامه ريزيهاي آتي در حوزه سرمايه گذاري در جزيره كيش تشريح كرد: بسته فرصت هاي سرمايه گذاري به همت متخصصان حوزه اقتصادي مهيا و از بين 620 طرح و ايده مناسب براي جزيره كيش 54 طرح مطالعاتي بصورت دقيق دراين بسته تعريف شده و به سرمايه گذاران ارائه مي شود.
وي اضافه كرد: اين طرح ها داراي توجيه اقتصادي است و دربازه زماني به سود دهي مي رسند . همچنين در اين بسته مزيت ها ومشوق هاي سرمايه گذاري دركيش مانند شرايط ويژه ارائه زمين و پروانه ساخت ونحوه بازپرداخت مطالبات سازمان به سرمايه گذاران درج شده است.
دكتر مظفري درپايان با اشاره به برگزاري رويدادهاي مختلف شامل جشنواره هاي تابستاني نوروزي، فرهنگي و هنري، از برنامه ريزي براي استقرار دبيرخانه دائمي اين جشنواره ها در كيش خبرداد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار