سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم از برگزاری مسابقات کبدی در آبان امسال در کیش خبرداد.
کد خبر: ۷۷۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ 19 August 2019
به گزارش تابناک كيش، امیری خراسانی در خصوص برنامه های موسسه ورزش و تفریحات سالم گفت: با توجه به امکانات خوب و شرایط آب و هوایی مناسب این منطقه در آبان میزبان مسابقات کبدی خواهيم بود و در حاشیه این رویداد بین المللی سعی می شود مقر کنفدراسیون جهانی کبدی به جزیره کیش منتقل شود.
وی در ادامه  به برگزاری سه رویداد غواصی و نجات غریق اشاره نمود که براساس تفاهم نامه فی مابین موسسه ورزش و فدراسیون نجات غریق و غواصی ج.ا.ا در شش ماهه دوم سال به میزبانی کیش برگزار خواهد شد.
امیری خراسانی با اشاره به اینکه جزیره کیش با دارا بودن امکانات دریایی و ساحلی قابلیت تبدیل شدن به قطب ورزشهای ساحلی و دریایی کشور را دارد خاطر نشان ساخت با همکاری وزارت ورزش، سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه گذاران علاقه مند بتوانیم میزبان شایسته ای در برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی ساحلی و دریایی باشیم.
وی در خصوص چگونگی روند بازسازی اماکن ورزشی گفت: براساس تفاهم نامه بین سازمان منطقه آزاد کیش و ثابت یکی از سرمایه گذاران این منطقه، مجموعه سوارکاری به زودی بازسازی و تجهیز خواهد شد.
سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم گفت: کلیه امکانات این مجموعه به استانداردهای روز تبدیل خواهد شد. همچنین به دستور دکتر مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بازسازی اماکن مجموعه ورزشی المپیک در دستور کار معاونت عمرانی سازمان قرار گرفته و انشالله بزودی شاهد بازسازی و به روز شدن این مجموعه خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار