مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم تقدیر از ورزشکاران با تاکید بر اهمیت توجه به حوزه ورزش جزیره کیش بر شکل گیری شورای عالی ورزش با هدف ارتقاء و ایفای نقش ملی در رشته های مختلف تاکید کرد.
کد خبر: ۷۷۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ 17 August 2019

به گزارش تابناک کیش، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش شب گذشته در مراسمی که با هدف تجلیل از قهرمانان ورزشی جزیره کیش به ویژه دختران قهرمان هندبال جزیره برگزار شد با تاکید بر ضرورت توجه به ورزش در جزیره کیش اظهار کرد: اگر در کیش قرار است نقشی در حوزه ورزش ایفا کنیم باید همه به این باور برسیم که کیش می تواند در ورزش ملی و بین المللی نقش موثری داشته باشد.

وی با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در راستای توسعه و ارتقاء ورزش کیش در دوره های مدیریت گذشته افزود: جزیره کیش در حوزه ورزش دارای زیرساخت های مناسب و ظرفیت های بالایی است اگر چه اشکالات و کاستی هایی وجود دارد که باید رفع شود.

مظفری با بیان اینکه نگاه ها به کیش متفاوت است تاکید کرد: باید در کیش هم ورزش، هم ورزشکار و هم مکان های خوب ورزشی در کلاس های مختلف داشته باشیم تا بتوانیم پایگاه ورزش کشور در رشته های مختلف شویم.

وی با اشاره به اینکه در گذشته ورزش کیش دارای استانداردهای بالایی بوده اما به دلایل مختلف دچار رخوت و سستی و خمودی شده که انگیزه ها را کاهش داده است.

رئیس هیئت مدیره سازمان بازسازی فضاهای ورزشی و ارتقاء کیفیت و استاندارد سازی اماکن ورزشی را از مواردی برشمرد که در حال انجام است و افزود: باید فضاهای استاندارد برای مسابقات بین المللی ایجاد کرده و در بسیاری از ورزش های دریایی و ساحلی بتوانیم پایگاه اصلی باشیم.

وی با بیان ضرورت ارتقاء ساختارهای ورزش کیش بر تشکیل شورای عالی ورزش تاکید کرد و افزود: برای شناخت و استفاده از استعدادهای جزیره و ارتقاء و حفظ داشته ها باید علاوه بر تغییر ساختارهای ورزشی بخش خصوصی را به کمک طلبیده و برای ورزشکاران انگیزه و فرصت ایجاد کنیم.

مظفری با تاکید بر اتصال مستقیم ساختار ورزش جزیره به حوزه مدیریت تصریح کرد: این حوزه باید به صورت یک معاونت و در اتصال مستقیم با حوزه مدیریت فعالیت کند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در توسعه ورزش افزود: ورزشکاران می توانند در معرفی  برندهای جزیره کیش در نقشی متقابل با سرمایه گذاران بخش خصوصی تاثیر گذار باشند و هزینه های بالایی که صرف تبلیغات می شود در این بخش استفاده شده و نتیجه مطلوب نیز حاصل شود.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش تاکید کرد: دیده شدن از نیازهای جدی جامعه ورزش است که باید با انسجام و برنامه ریزی جدی در این حوزه قدم برداریم.

وی همچنین با اشاره به اینکه رسانه های می توانند در معرفی ظرفیت های ورزش جزیره نقش موثری ایفا کنند افزود: رسانه ها در کنار انعکاس مشکلات و انتقادات می توانند موجی مثبت از همدلی، هم افزایی و امید ایجاد کنند؛ ورزش می تواند مکمل گردشگری و تجارت باشد و از مهمترین مسائلی است که امروز باید به آن پرداخته شود.

در ادامه این مراسم محمد تقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، رئیس هیئت هندبال، مربی و سرپرست تیم هندبال بانوان و اعضای تیم، علیرضا شاملی قهرمان اسکواش و علی خدیور قهرمان دو میدانی ساکن جزیره کیش که دارای عناوین ملی، آسیایی و بین المللی در رشته های ورزشی خود هستند با تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم به بخشی از مشکلات ورزش جزیره مانند طولانی شدن روند تعمیر و بازسازی کورت های اسکواش کیش، هزینه های اعزام و برگزاری مسابقات و اردوها در راستای ارتقاء کیفیت ورزش و ورزشکاران حوزه های مختلف اشاره کرده و خواستار حمایت بیشتر از ورزش جزیره شدند.

در پایان این مراسم از قهرمانان حاضر در مراسم با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار