انتقاد وزیر ورزش جواب داد
این خبر به همان اندازه که کوتاه است، اما عجیب و غیر منتظره بوده و به نظر می‌رسد که انتقاد وزیر ورزش و جوانان کار خود را کرده است.
کد خبر: ۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۹ 22 February 2015
به گزارش تابناک – البرز: چند سال قبل و با ارائه یک طرح غیر کارشناسی در حوزه ورزش، تعدادی از تیم‌های مطرح تهرانی به استان‌های مختلف منتقل شدند.
هدف از اجرای این طرح، توسعه فوتبال حرفه‌ای به تمام استان‌های کشور و جلوگیری از تمرکز این رشته پرطرفدار در پایتخت بود، اما موجب نابودی برخی از تیم‌ها و باشگاه‌های مقتدر و پرطرفداری مانند پاس شد.
پاس زمانی که در تهران و تحت پوشش نیروی انتظامی فعالیت می‌کرد، جزو قدرت‌های اصلی فوتبال ایران بود و بازیکنان بزرگی را به تیم ملی رساند، اما پس از انتقال این باشگاه قدیمی به استان همدان، امروز هیچ نشانی از پاس قدیمی وجود ندارد.
همین وضعیت برای باشگاه سایپا رقم خورد، با این تفاوت که استان البرز امکانات خوبی در اختیار این باشگاه قرار داد.
سایپا پس از انتقال به استان البرز از امکانات ورزشی این استان از جمله ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج به عنوان ورزشگاه خانگی استفاده کرده و می‌کند و به گفته محمد جواد کولیوند نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی برای هر بازی مبلغ 25 میلیون تومان به حساب هیئت فوتبال استان البرز واریز می‌کند.
این مبلغ تمام چیزی است که سایپا به استان البرز داده و حتی از به خدمت گرفتن بازیکنان بومی این استان نیز پرهیز دارند!
تا به امروز هیچ زمانی سایپا خود را البرزی ندانسته و نمی‌داند. چند سال قبل مدیر روابط عمومی وقت این باشگاه فرهنگی – ورزشی، حتی از دعوت خبرنگاران البرزی به برنامه‌ها نیز خودداری کرده و اعلام داشت که نیازی به خبرنگاران و رسانه‌های البرزی ندارد و تنها می‌خواهد خبرهای این باشگاه از طریق خبرنگاران تهرانی پوشش داده شود. 
این رویکرد اعتراض اهالی البرز و مدیریت این استان را به همراه داشته است.
حتی محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان که چند روز پیش به استان البرز سفر کرده بود، به این امر انتقاد کرد و گفت: این باشگاه تمامی امکاناتش در استان تهران است و تنها بازی‌های خود را در استان البرز انجام می‌دهد و این مهم می‌طلبد برای برقرای ارتباط موثر این دو مجموعه برنامه مناسبی داشته باشیم.
وی تاکید کرد: به طور قطع سایپایی‌ها باید برای البرزی‌ها آورده داشته باشند و جوانان این استان را از  ظرفیت‌های خود بهره‌مند سازند که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: اعتقاد دارم که باید یکی از نیروهای استان البرز در هیئت مدیره این باشگاه حضور داشته باشد و من مدیر کل ورزش و جوانان استان را پیشنهاد می‌کنم.
گودرزی در پایان گفت: این موضوع را با مدیران گروه خودروسازی و مدیران باشگاه در میان خواهم گذاشت و تلاش می‌کنیم با روی دادن این مهم ارتباط بسیار عمیق‌تری میان سایپا و استان البرز شکل گیرد.
حال چند روز بعد از انتقاد رسمی و صریح وزیر ورزش و جوانان، از باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا خبر می‌رسد که مدیران گروه خودروسازی سایپا در یک اقدام غیر منتظره، مدیر عامل باشگاه سایپا را عزل کردند.
این خبر در سایت رسمی سایپا به صورت کوتاه منتشر شده و آمده است: مراسم تودیع خلیل سپهرسبحانی مدیرعامل پیشین و معارفه بیت‌الله رضایی، مدیرعامل جدید شرکت فرهنگی ورزشی سایپا با حضور سعید مدنی مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا برگزار شد و در آن ضمن تقدیر از زحمات سپهر سبحانی، رضایی به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد.
این خبر به همان اندازه که کوتاه است، اما عجیب و غیر منتظره بوده و به نظر می‌رسد که انتقاد وزیر ورزش و جوانان کار خود را کرده است.
منبع: تابناک
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار