امام جمعه موقت بندرعباس گفت: این مسئله غیر طبیعی است که نتانیاهو و آمریکا به جان هم افتاده باشند و این امر برای منحرف کردن دیگران است چون جریان استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی در یک راستا حرکت می کند.
کد خبر: ۶۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱ 24 July 2015
به گزارش تابناک، حجت الاسلام سید عباس تقوی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به برکات فراوان ماه مبارک رمضان از جمله کمک به ایتام و فقرا و ایجاد احساس بخشش و آرامش در جامعه، عنوان کرد: باید تلاش کنیم دستاوردهای ماه رمضان در طول دیگر ایام سال نیز تداوم پیدا کند و همانند این ماه در دیگر ماه ها نیز از افکار و اندیشه های پلید دوری کنیم.
 
وی در ادامه سخنان خود به موضوع مذاکرات هسته ای کشورمان با گروه 1+5 اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری بر ضرورت اتحاد، همدلی و وفاق تاکید داشته اند و باید توجه داشته باشیم که دورویی برای جامعه ویران کننده است و ضرورت دارد که همدلی داشته باشیم.
 
امام جمعه موقت بندرعباس ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید فرموده اند که متن مذاکرات باید در مسیر قانونی مصوب شود تا عزت انقلاب اسلامی خدشه دار نشود و باید از عزت و اقتدار نظام اسلامی مراقبت کنیم.
 
حجت الاسلام تقوی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن و دیگر مسلمانان را سیاست جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: اندیشه سیاسی مبارزه با استکبار جهانی سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران است و هرچه مذاکرات هسته ای به پیش رفته اما از کیفیت فریاد مرگ بر آمریکای مردم ایران کاسته نشده است و از نظر ما آمریکا همچنان شیطان بزرگ است و تا آخرین نفس بر سر پیمان نابودی استکبار خواهیم ایستاد.
 
وی خاطرنشان کرد: برخی سیاستمداران و روشن فکران باید با درایت و عقلانیت با موضوع مذاکرت برخورد کنند و در این خصوص با واژگان بازی نکنند و توقعات مردم را بالا نبرند.
 
خطیب جمعه این هفته بندرعباس اظهار داشت: پیشرفت کشور با تلاش و کوشش و هوش سیاسی محقق می شود و باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم و مذاکرات نیز آزمون الهی بوده که باید در آن اخلاق رعایت شود و مراقب باشیم استکبار به هدف خود مبنی بر اینکه مذاکرات را به کانون اختلاف در کشورمان تبدیل کند، نرسد.
 
حجت الاسلام تقوی در ادامه گفت: این مسئله غیر طبیعی است که نتانیاهو و آمریکا به جان هم افتاده باشند و این امر برای منحرف کردن دیگران است چون جریان استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی در یک راستا حرکت می کند.
 
وی با اشاره به سالروز تخریب قبرستان بقیع توسط وهابیت، اضافه کرد: آل سعود در سایه وحدت و انسجام امت اسلام محو خواهد شد در تاریخ اثبات شده که حق ماندگار است و باطل رفتنی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار