رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قم خبر داد
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قم از ثبت‌نام 19 هزار و 700 نفر در سامانه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 25 August 2018

به گزارش تابناک قم،سیداحمد آقامیری با اشاره به روند طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان اظهار کرد: 19 هزار و 700 نفر تا اول شهریور سال 97 در سامانه سنجش ثبت‌نام کردند که از این تعداد 18 هزار و 498 نفر مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: مهلت مراجعه به پایگاه سنجش تا هفتم شهریور تمدید شد و پس از این تاریخ پایگاه جابر واقع در خیابان آذر و پایگاه فاطمة الزهرا واقع در فلکه شهرداری برای سنجش قرار داده می‌شود تا دانش‌آموزان باقیمانده برای انجام فرآیند سنجش به آنها مراجعه کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قم با اشاره به فرآیند ثبت‌نام در طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان گفت: دانش‌آموزان از سوی مدیر در سامانه ثبت‌نام می‌شوند و سپس به پایگاه مراجعه می‌کنند و از نظر بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی، هوش، توان جسمی و اختلالات رفتاری ارزیابی و در صورت نیاز به پایگاه تخصصی برای ارزیابی دقیق‌تر ارجاع داده می‌شوند.

وی از آغاز سنجش نونهالان پیش از دبستان در پایگاه سنجش در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: کودکان پیش از دبستان بر اساس طرح مداخله به هنگام ارزیابی می‌شوند تا شرایط بهتری برای مداخله وجود داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار