سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: یکصد و بیست و نهمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo:E-A2018 ) به طور همزمان در 14 شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۶۴۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲ 14 August 2018

به گزارش «تابناک کیش»؛ سازمان سنجش آموزش کشور روز دوشنبه اعلام کرد که این آزمون پنجشنبه 25/5/97همزمان در شهرستانهای اصفهان، بیرجند، تبریز، تهران، رشت، زنجان، شیراز، کرمان، کرمانشاه، کیش، گرگان، زاهدان، مشهد و یزد برگزار خواهد شد.
این اطلاعیه می افزاید: برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه 23/5/97 بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد تا داوطلبان بتوانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام کنند.
این اطلاعیه در ادامه با تاکید بر اینکه هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید، علاوه بر پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا اصل گذرنامه خود را ارائه کند، می افزاید: چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هرگونه اشکالی در کارت ورودی خود مشاهده کردند، می‌ توانند در روز چهارشنبه 24/5/97 از ساعت 8 صبح تا 12و بعدازظهر از ساعت 14تا 18با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کرده و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.
سازمان سنجش همچنین در تذکری مهم خاطر نشان کرد: داوطلبانی که شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام خود را فراموش کرده‌اند، برای دریافت شماره پرونده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی اقدام کرده و به هیچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه نکنند. 
سازمان سنجش آموزش کشور همچنین با اعلام آدرس باجه‌های رفع نقص کارت اعلام کرد: واحد اطلاعات و پاسخگویی به سوالات در این باره از امروز تا 24 مردادماه همه روزه به غیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان است؛ لذا داوطلبان گرامی به منظور پاسخگویی به سوالات خود می‌توانند به بخش پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و یا با شماره تلفن 42163- 021 تماس حاصل کرده و از مراجعه حضوری خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار