دهمین بازار سفر کیش، پنجم تا هشتم شهریور با حضور بیش از ۱۵۰ شرکت داخلی در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی کیش برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸ 14 August 2018
به گزارش «تابناک کیش»؛ معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: اين بازار، با رویکرد توسعه سفرهای داخلی و در راستای معرفی کالاهای گردشگری ایرانی در تحقق نام گذاری سال 97 به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی سامان یافته است و در سه بخش تخصصی گردشگری، هتلداری و بازاریابی سفر فعال خواهد بود.
علیرضا قائدیان افزود: گروه های کالایی حاضر در این نمایشگاه، هتل ها و مراکز اقامتی، دهکده های توریستی، مراکز تفریحی، موزه ها، بنگاه های سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه گردشگری، بانک ها و بیمه ها، سازمان ها، تشکل ها و مجامع، بیمارستان ها و مراکز گردشگری سلامت، صنایع دستی، نرم افزار و فناوری اطلاعات، مراکز آموزشی و پژوهشی، شرکت های خطوط هوایی، آژانس های هواپیمایی و خدمات سفر و سایر صنایع وابسته می باشند.
قائدیان افزود: بر اساس برنامه ها و اهداف تعیین شده در سازمان منطقه آزاد کیش، جزیره کیش بر مبنای دو محور توسعه تجارت و توسعه صنعت گردشگری تعریف شده و برگزاری نمایشگاه ها و رویدادهای مختلف در این جزیره می تواند فرصتی باشد برای ایجاد فضای گفت و گو، تعامل هر چه بیشتر ارکان بازار سرمایه و بهره برداری از  آخرین دستاوردها در بخش های مختلف گردشگری. با توجه به ظرفیت ها، امکانات و تسهیلات قانونی کیش، این جزیره می تواند مرکز و قطب برگزاری نمایشگاه های ملی و بین المللی به ویژه در حوزه مبادلات گردشگری شود.
وي گفت:برگزاری این رویداد مهم گردشگری همزمان با جشنواره تابستانی کیش که علاوه بر ایجاد شرایط جذاب برای استفاده شایسته گردشگران از برنامه های گردشگری دریا محور، با ارائه مشوق های سفر در قالب کارت های هدیه ریالی، فرصت متفاوت تری را برای حضور هموطنان در جزیره کیش فراهم آورده است و می تواند فرصت مناسبي برای دستیابی به اهداف پيش بيني شده باشد.
دهمین بازار سفر کیش پنجم تا هشتم شهریور ماه از ساعت 17 تا 23 با حضور متخصصان، فعالان و سرمایه گذاران این صنعت در مرکز نمایشگاههای بین المللی کیش برگزار می شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار