سرمربی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل نماینده عربستان با دردسرهای زیادی روبه‌رو شده است.
کد خبر: ۵۸۹۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 11 April 2018

به گزارش تابناک : استقلال پس از بازی امروز (چهارشنبه) مقابل گسترش فولاد تبریز به تهران بازمی‌گردد و فردا صبح باید راهی کویت شده تا خودش را آماده مصاف با الهلال عربستان کند. دیداری که در چارچوب هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شده و شاگردان شفر که از قبل صعودشان قطعی شده، باید برای صدرنشینی رقابت کنند. هر چند استقلال استرس چندانی برای برگزاری این بازی ندارد، اما چند نکته باعث نگرانی‌ شفر و هواداران این تیم شده است.

نخست اینکه، استقلال برابر نماینده عربستان به میدان می‌رود و دوست ندارند بازنده باشد. دومین موضوع، حفظ صدرنشینی است تا مرحله بعد بتواند از این پوئن استفاده کرده و در دیدار رفت میهمان و در بازی برگشت میزبان باشد. شفر در هفته‌های گذشته با مصدومیت بازیکنانش روبه‌رو بوده که این موضوع دست او را بسته است. سیدمجید حسینی در دیدار برابر العین امارات مصدوم و چهار دیدار اخیر آبی‌پوشان را از دست داده است. قرار شده او راهی کویت شود، اما شاید کادر فنی ریسک نکند از این بازیکن پس از بازگشت از دوران نقاهت استفاده کند.

وریا غفوری و خسرو حیدری دیگر مصدومان استقلال هستند که امروز برابر گسترش فولاد حضور ندارند. اگر غفوری بازیکن ملی‌پوش استقلال به بازی برابر الهلال نرسد، کار در جناح راست برای شفر و استقلال سخت می‌شود. فرشید باقری دیگر مصدوم است که در خط میانی کنار امید ابراهیمی به همدیگر عادت کرده و زوج خوبی را تشکیل داده‌اند. از اوایل بهمن‌ماه بود که بسیاری از کارشناسان زوج ابراهیمی - باقری را عامل موفقیت استقلال در خط میانی قلمداد کردند.

گفته شده باقری می‌تواند به بازی با الهلال عربستان برسد، اما اینکه به یک‌باره در ترکیب قرار بگیرد، نگرانی‌هایی برای شفر ایجاد کرده است، بدتر از همه اینکه، امید ابراهیمی و روزبه چشمی محروم هستند و کار را برای شفر به مراتب سخت‌تر کرده است. وضعیت بهنام برزای هم هنوز مشخص نشده و بازیکنانی چون محسن کریمی، پادوانی و مهدی قائدی هم که تا پایان فصل نیستند.

دیدار الهلال عربستان - استقلال دوشنبه 27 فروردین ساعت 20:15 به میزبانی نماینده عربستان در کشور کویت برگزار می‌شود.

 

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار