مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم مطرح کرد
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم گفت: مرکز مدیریت راه‌های استان با 21 دستگاه دوربین نظارتی و 75 دستگاه تردد شمار برای کنترل ترافیک محورهای استان در ایام نوروز آماده است.
کد خبر: ۵۷۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵ 27 February 2018

به گزارش تابناک قم، ابوالفضل جمالی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به پیش فروش بلیط اتوبوس‌های نوروزی در استان قم اظهار کرد: پیش فروش از 17 بهمن ماه بدون هیچ افزایش قیمتی آغاز و تاکنون هزار و 360 بلیط فروخته شده است.

وی ادامه داد: از مساجد و نمازخانه‌های بین راهی استان قم بازدیدهای لازم صورت گرفته است تا کمبودها را در این زمینه برطرف کنیم.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم افزود: جلساتی را با مدیران شرکت‌های امداد خودرویی در استان برگزار کردیم و ساماندهی این شرکت‌ها آغاز شده است.

جمالی با اشاره به آمادگی مرکز مدیریت راه‌های استان قم برای ایام نوروز اظهار کرد: این مرکز با 21 دستگاه دوربین نظارتی و 75 دستگاه تردد شمار برای کنترل ترافیک محورهای استان در ایام نوروز آماده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از طریق سامانه 141 اخبار ترافیکی را در استان قم اعلام می‌کنیم و اگر کسی نیاز به اخبار ترافیکی محورهای دیگر کشور هم داشت، می‌تواند از این سامانه کمک بگیرد.

محسن اوروجی در ادامه این جلسه با اشاره به وضعیت امدادرسانی در محور قم گرمسار اظهار کرد: در این محور با مشکل کمبود نیروهای امدادی مواجه هستیم.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی در ایام نوروز در محل عوارضی اتوبان قم تهران مستقر خواهند شد، اما باید برای ایجاد محل دائمی برای این نیروها تدبیری اندیشیده شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم در پایان خاطرنشان کرد: امسال با توجه به آسیب شناسی صورت گرفته، توجه بیشتری را به بیمارستان‌های استان در ایام نوروز خواهیم داشت و سعی می‌کنیم که آمادگی‌ها را در سطوح بیمارستانی در استان قم افزایش بدهیم، در چند سال اخیر نارضایتی مردم از عملکرد بیمارستان‌های قم در ایام نوروز زیاد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار