با توجه به امکانات و تاسیسات و اماکن ورزشی مناسب و همچنین شرایط مساعد آب و هوایی جزیره کیش در 8 ماه از سال مخصوصاً در نیمه دوم سال، این جزیره بهترین مکان برای برگزاری مسابقات ورزشی و اردوهای مختلف ورزشی و کسب آمادگی لازم برای شرکت در مسابقات داخلی و بین المللی است.
کد خبر: ۵۶۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 14 February 2018

 

جزیره کیش، مکانی مناسب برای ورزش و تندرستیجزیره کیش، مکانی مناسب برای ورزش و تندرستی

گزارش عملکرد معاونت ورزش و تفریحات سالم شرکت عمران، آب و خدمات کیش در نه ماه نخست سال 96 اعلام شد.
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش، امروزه ورزش و بر خورداری از امکانات و تاسیسات ورزشی از جمله معیارهای توسعه یافتگی جوامع به شمار می رود.
در این راستا، با توجه به امکانات و تاسیسات و اماکن ورزشی مناسب و همچنین شرایط مساعد آب و هوایی جزیره کیش در 8 ماه از سال مخصوصا در نیمه دوم سال، این جزیره بهترین مکان برای برگزاری مسابقات ورزشی و اردوهای مختلف ورزشی و کسب آمادگی لازم برای شرکت در مسابقات داخلی و بین المللی است.
بنابر این گزارش در9 ماه نخست سال 96، تعداد 23 اردوی تدارکاتی و آمادگی ورزشی در رشته های پرتاب دیسک، دو و میدانی، والیبال ساحلی، ژیمناستیک، والیبال، شنا، بسکتبال، گیت گلف و کاراته با حضور 426 ورزشکار در جزیره کیش برگزار شد.
همچنین 6 هزار و 729 ورزشکار در قالب 555 تیم در 146 مسابقه در رشته های اسکواش، کشتی، والیبال، کیبل اسکی، دو، تنیس روی میز، شطرنج، شنا، تیر اندازی با کمان و تفنگ، تنیس، اسکیت، تکواندو، بوکس، ژیمناستیک، هندبال، بدمینتون، کونگ فو، پرس سینه، بسکتبال، مینی فوتبال، فوتسال، جودو، پدل بوردینگ، دارت، بولینگ، دوچرخه سواری، رالی، آمادگی جسمانی کراس فیت ساحلی و زورخانه شرکت کردند.
با توجه به آمادگی و توانمندی ورزشکاران جزیره کیش، تعداد 53 تیم ورزشی با حضور 339 ورزشکار جهت شرکت در مسابقات کشوری و بین المللی در رشته های تیر اندازی با کمان، تیراندازی با تفنگ، شطرنج، والیبال ساحلی، نجات غریق، فوتسال، رالی،کاراته، بسکتبال، دارت، تکواندو، دو و میدانی، جودو، ژیمناستیک، تنیس، فوتبال، اسکواش، موی تای، کشتی، بدمینتون، ووشو، بوکس، شنا و اسکیت از جزیره کیش اعزام شدند و در مجموع توانستند 124 مدال طلا، نقره و برنز برای جزیره کیش به ارمغان آورند.
در این مدت، به مناسبت رویدادهای ملی و مذهبی نیز تعداد 14 هزار و 326 نفر در 71 همایش ورزش همگانی از جمله دارت، فریزبی، توپ و چاله، طناب کشی، فوتبالدستی، پرتاب پنالتی، تیر کمون سنگی، بهکاپ، فوتبالدستی انسانی، پرواز و ساخت بادبادک ها، روپایی، خروس جنگی، فوتبال گل کوچک، شطرنج، حمل آب از دریا، جابجایی توپ، توپ و لیوان و توپ تعادلی، پیاده روی خانواده، مچ اندازی، هنرهای رزمی، دوچرخه سواری، ماهیگیری، بازی های کودکان، اسکیت و اسکوتر، غبارروبی مزار شهدای گمنام، داژبال و مسابقات بومی و محلی در جزیره کیش شرکت کردند.
گفتنی است، وجود مجموعه ورزشی المپیک با 9 سالن سر پوشیده مجهز به امکانات ورزشی، زمین های چمن فوتبال، سوارکاری و تیر اندازی، پلاژ شنای بانوان و آقایان، استخر های کرانه و المپیک و همچنین امکانات مناسب اقامتی، تفریحی و پذیرایی، نداشتن ترافیک، دسترسی آسان به امکانات مختلف، عدم نیاز به دریافت روادید و حمل و نقل آسان، جزیره کیش را به موقعیتی مناسب برای برگزاری اردوها و مسابقات ورزشی ملی و بین المللی تبدیل کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار