در هفته گذشته فروش فیلم‌های اجتماعی به مراتب بهتر از فیلم‌های کمدی اکران شده بود و آثار اجتماعی نظر مخاطب رابه خود جلب کرد.
کد خبر: ۵۱۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷ 21 October 2017
به گزارش تابناک : فیلم سینمایی «خفگی» تازه ترین ساخته فریدون جیرانی در آغاز اکران توانست نظر مخاطب را جلب کند و بیشترین آمار سانس فوق العاده را به خود اختصاص داد. در میان آثار گروه کودک و نوجوان فیلم «قهرمانان کوچک» نظر خانواده ها را جلب کرده است. 

احمد مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم گفت: فیلم «خانه دختر» در تهران به فروش 712 میلیون و در شهرستان به فروش 190 میلیون رسید که کل فروش فیلم به مبلغ 902 میلیون تومان رسید. فیلم «ملی و راه های نرفته اش» در تهران به فروش 1 میلیارد و 35 میلیون تومان ودرشهرستان به فروش 350 میلیون تومان رسید که در کل فروش فیلم به مبلغ 1 میلیارد و 385 میلیون تومان رسید. 

وی درباره فروش «نگار» گفت: اکران فیلم همچنان ادامه دارد و فروش فیلم در تهران 1 میلیارد و 610میلیون تومان در شهرستان به فروش 950 میلیون تومان رسید که در کل فروش فیلم به مبلغ 2 میلیارد و 560 میلیون تومان رسید.

غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری درباره فروش فیلم «قهرمان کوچک» گفت: فروش فیلم در تهران و شهرستان به مبلغ 650 میلیون تومان رسید.این فیلم پس از 16روز نمایش نظر خانواده ها را به خود جلب کرده است این فیلم در روزهای پنج شنبه و جمعه با اقبال بهتری مواجه شده و در کل 20 سالن در شهرستان و 10 سالن در تهران در اختیار دارد. 

منوچهر زبردست مدیرعامل دفتر پخش سبحان گستر درباره فروش فیلم «خفگی» گفت: فیلم با اقبال خوبی از سوی مخاطب مواجه شد و شب گذشته 31 سالن سانس فوق العاده برای فیلم در نظر گرفتند. فیلم در تهران 25 سالن در اختیار دارد و در شهرستان 15 سالن که از هفته آینده سالن های شهرستان فیلم قطعاً افزایش خواهدیافت. فیلم ظرف دو روز به فروش 285 میلیون تومان رسید. 

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم «زرد» با اقبال خوبی مواجه شد و فروش فیلم به رقم 2 میلیارد و 510 میلیون تومان رسید. فیلم سینمایی «تابستان داغ» به فروش 1 میلیارد و 580 میلیون تومان رسید و فیلم «مالاریا» به فروش 205 میلیون تومان رسید. 

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «آزاد به قید شرط» براساس سیستم مکانیزه به رقم 8 میلیون و528 هزار تومان، «شنل» به فروش 7 میلیون و 334هزار تومان ،«حقه باز دم دراز» به فروش 53 میلیون و 248 هزار تومان،«ایتالیا ایتالیا» به فروش 675 میلیون و 865 هزار تومان رسیده است. 





منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار