مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش گفت: اخیراً با تصمیمات سازمان منطقه آزاد کیش، در جهت آغازعملیات اجرایی تعریض و تطویل این باند در قالب همین پروژه برای نشست و برخاست بزرگترین هواپیمای پهن پیکر جهان(A ۳۸۰) عملیات اجرایی این پروژه ظرف مدت ۱۸ ماه به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۵۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 21 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره،‌ کوروش فتاحی در گفتگو با مهر در مورد فراهم شدن امکان نشست و برخواست پهن پیکرترین هواپیماهای جهان در فرودگاه کیش بیان داشت: مقدمات آماده شدن باند جنوبی فرودگاه بین المللی جزیره کیش برای پذیرش هواپیمای پهن پیکر ایرباس ۳۸۰  پروازهای داخلی وخارجی فراهم شده است.
 
فتاحی گفت: پروژه اجرای روکش باند جنوبی ، مراحل تراشیدن لایه های فرسوده و اجرای روکش جدید و همچنین اجرای روشنایی آن با استاندارد CAT۲ که از این لحاظ فرودگاه بین المللی کیش را در رتبه سوم  پس از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران و فرودگاه خلیج فارس در استان بوشهر قرار خواهد داد که از اول خرداد ماه سال جاری کلید خورد.
 
فتاحی افزود:  اخیراً با تصمیمات  سازمان منطقه آزاد کیش، در جهت آغازعملیات اجرایی تعریض و تطویل این باند در قالب همین پروژه برای نشست و برخاست بزرگترین هواپیمای پهن پیکر جهان(A ۳۸۰)  عملیات اجرایی این پروژه ظرف مدت ۱۸ ماه  به بهره برداری می رسد.
 
جزیره کیش با ۹۱ کیلومترمربع با سواحل خیره کننده و طبیعتی بکر و آثار منحصربفرد تاریخی همراه با امکانات و تجهیزات رفاهی در بیش از ۵۰ هتل واماکن اقامتی دیگر سالیانه پذیرای  بیش از یک میلیون و هشتصد هزار گردشگر داخلی و خارجی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار