نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: ائتلاف اصلاح طلبان در انتخابات به رقیب بستگی دارد.
کد خبر: ۴۹۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 24 September 2017
به گزارش تابناک : داریوش قنبری در واکنش به اظهارات اخیر عارف مبنی بر ائتلاف نکردن اصلاح طلبان با سایر جریان‌های سیاسی در انتخابات آینده اظهار کرد: جریان اصلاحات هیچگاه ائتلاف نکرده و البته این بستگی به این دارد که رقیب تا چه اندازه اجازه می‌دهد جریان اصلاحات به فعالیت سیاسی بپردازد.

بر اساس این خبر، نماینده پیشین مجلس گفت:‌ نیروهای اصلاح طلب در انتخابات مجلس به اندازه کافی حضور نداشتند تا رقابت کنند و در برخی حوزه‌های انتخابیه حتی یک نفر اصلاح طلب هم نبود و از روی ناگزیری برخی اصولگرایان به لیست اصلاح طلبان وارد شدند.

قنبری تاکید کرد: با توجه به ترکیب مجلس عارف باید تعامل کند و چاره‌ای جز این ندارد.  عارف خردمندانه عمل کرده و راه تعامل را در پیش گرفته و عملکرد او در مجموع بر اساس عقلانیت بوده و به همین دلیل در دوره بعدی می‌تواند به شرط حضور اصلاح طلبان شناسنامه‌دار با اقتدار بیشتری عمل کند.

این مقام مسئول گفت: آن‌چه در ارتباط با جوانگرایی مهم است توجه به جوانان و فرصت دادن به آنها برای سطوح مدیریتی پایین است.  جوانگرایی به معنای حل معضل اشتغال آنهاست و مگر چند نفر می‌توانند وزیر باشند که ما با انتخاب وزیر جوان بگوییم جوانگرایی شده است.  جوان‌گرایی زمانی انجام می شود که به مسائل جوانان در سطوح مختلف توجه شود.






منبع : باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار