سین لاسک تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری والش تریدینگ در سخنانی تاکید کرد: قیمت جهانی طلا که طی روزهای اخیر تحت تاثیر نتایج نشست فدرال رزرو آمریکا با کاهش روبرو شده و به کمتر از ۱۳۰۰ دلار در هر اونس رسیده، احتمالا طی روزهای آینده تحت تاثیر رشد تقاضا و خرید بار دیگر با افزایش همراه خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 24 September 2017
به گزارش تابناک : وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اوضاع ژئوپلیتیک کره شمالی و روند نوسانات ارزش دلار آمریکا، به نظر می رسد تقاضا و خرید جهانی طلا طی روزهای آینده با افزایش روبرو خواهد شد و این مساله می تواند به نفع قیمت جهانی طلا باشد.
ریچارد بیکر سردبیر نشریه اورکا ماینر نیز تاکید کرد: به نظر من قیمت طلا می تواند طی هفته آینده حداقل تا سطح 1310 دلار در هر اونس افزایش یابد. به نظر من افت قیمت طلا پس از نشست فدرال رزرو مساله عادی و طبیعی بوده و به نوعی اصلاح قیمت به شمار می رود. فدرال رزرو اعلام کرده است که احتمال افزایش نرخ بهره تا دسامبر وجود دارد.
وی افزود: تهدید کره شمالی برای آزمایش بمب هیدروژنی در اقیانوس آرام موجب نگرانی بیشتر بازارهای بین المللی و افت شاخص سهام شده است. این در شرایطی است که بانک های مرکزی بزرگ جهان مثل اروپا و ژاپن همچنان قصد دارند سیاست های انبساطی پولی را ادامه دهند.
جیم وایکوف تحلیلگر ارشد کیتکو نیز بر این باور است که فشار ناشی از فروش ذخایر طلا در روزهای گذشته عامل اصلی کاهش قیمت این فلز گرانبها بوده است.
کوین گرادی تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری فونیکس فیوچرز نیز گفت: سطح مقاومتی قیمت طلا در روزهای آینده 1305 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1315 دلار افزایش خواهد یافت. سطح حمایتی قیمت طلا نیز در شرایط کنونی 1291 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1286 دلار کاهش می یابد.
به  نوشته طلا ،برخی تحلیلگران نیز بر این باورند که افزایش ارزش دلار آمریکا طی روزهای آینده می تواند فشار زیادی را بر قیمت جهانی طلا وارد کند.این احتمال وجود دارد که قیمت طلا در روزهای آینده بین 1280 تا 1300 دلار در هر اونس تثبیت شود.






منبع : کیتکونیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار