سلیمی یکی از گردشگران جزیره کیش از همدردی و همراهی دکتر مونسان و مجموعه مدیریتی سازمان و بیمارستان کیش درنجات جان فرزند بیمارش قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 17 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره،‌ پدر مسعود سلیمی جوان ۲۰ساله مشهدی که در سفر به کیش به طور ناگهانی و بدون سابقه قبلی بامشکل حاد ریوی روبرو شده وجانش به خطرافتاده بود با حضور در دفترکار مدیر عامل سازمان منطقه آزادکیش از همدردی و همراهی دکتر مونسان و معاون گردشگری و مجموعه مدیریتی سازمان و بیمارستان کیش درنجات جان فرزندش قدردانی کرد.
 
این پدر ۵۰ ساله با تاکید بر اینکه هرگونه تاخیر در ارائه خدمات درمانی منجر به مرگ فرزندش می شد ضمن ابراز تشکر از حس همدردی و مسئولیت پذیری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نسبت به گردشگران گفت: انجام هماهنگی برای برقراری یک پرواز فوق العاده جهت انتقال فرزندم آنهم در نیمه شب که ساعت کاری فرودگاه های کیش و تهران به پایان رسیده بسیار دشوار بود اما به دلیل پیگیری های مستمر مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و تماس های مکرر با سازمان هواپیمایی کشوری برای کسب مجوز یک پرواز فوق العاده و همکاری مسئولان فرودگاه ها  با دکتر مونسان در نهایت این امر میسر شد وفرزندم به موقع به بیمارستان تهران انتقال یافت.
 
سلیمی با بیان اینکه نجات جان فرزندم در کیش معجزه ای بود که تا زنده ام فراموش نمی کنم و قدردان زحمات همه دست اندرکاران هستم افزود: باورکردنی نبود که دکتر مونسان ، معاونت گردشگری و مسئولانی که من را در گذر از این بحران یاری کردند تمام شب برای فراهم کردن مقدمات این پرواز بیدار مانده وبا سعه صدر و حس همدردی تا رسیدن فرزندم به بیمارستان ما را همراهی کردند .
 
وی افزود: نذر کرده ام که پس از بهبودی کامل فرزندم به نجف اشرف وکربلا مشرف شده و از جانب تمام کسانیکه در این بحران سخت یاریم کردند نایب زیاره بوده واز خداوند برای یکایک آنها سلامتی و سعات مسئلت خواهم کرد.
 
دکترمونسان نیز با ابرازخرسندی از اینکه تلاش ها برای نجات جان این جوان ثمر بخش بوده است گفت : این امررا مدیون لطف خداوندهستیم و ما تنها وسیله جاری شدن این خبر بودیم.
 
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، مسعود سلیمی جوان ۲۰ساله مشهدی در روز سی ام اردیبهشتبه علت مننژیت و خونریزی شدید ریوی به بیمارستان کیش مراجعه کرده و بعلت شدت خونریزی به کما رفت.

 به گفته پدر وی کادر بیمارستان کیش با بهره گیری از پزشکان مجرب مقیم و پروازی تمام تلاش خود را برای نجات جان او بکار گرفتند. با توجه به اینکه بیمار برای ادامه مداوا و استفاده از تجهیزات پیشرفته تر نیازمند انتقال به تهران بود، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش باهمدردی وتوجه فراوان خواستار انتقال این بیمار در کوتاه ترین زمان ممکن شدند و با وجود اینکه برنامه ریزی و هماهنگ کردن تمامی بخش های مرتبط در فرودگاه های کیش ، تهران و نیروهای نظامی و انتظامی و حراست جهت برقراری یک پرواز فوق العاده در نیمه شب کار بسیار دشواری بود اما درنهایت با پیگیری های دلسوزانه دکتر مونسان و معاونت گردشگری وهمکاری سایرمدیران سازمان و مسئولان نظامی و انتظامی با برنامه ریزی سریع وبدون اتلاف وقت ، طی یک پرواز فوق العاده بیمار به تهران انتقال یافت.
 
مسعود سلیمی در حال حاضر بهبود یافته و دوران نقاهت خود را سپری می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار