مرزبان نظری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: 12 مدرسه که با همت بنیاد برکت در استان کرمانشاه ساخته شده است در تاریخ 29 شهریور امسال افتتاح می شود .
کد خبر: ۴۸۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 04 September 2017
مرزبان نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:در سفر مقام معظم رهبری 46 ردیف مصوبه با اعتبار بالغ بر 77 میلیارد تومان در قالب 6 ردیف اعتباری به تصویب رسید تاکنون 41 ردیف از این مصوبات به بهره‌برداری رسیده است. 

وی خاطر نشان کرد:پنج ردیف باقیمانده نیز در دست اجرا است که تا مهر امسال به بهره‌برداری می‌رسد ومبلغ هزینه شده برای این پروژه‌ها تاکنون 7700 میلیارد ریال است.

وی ابراز داشت:در 6 ماه اول امسال 35 پروژه با 146 کلاس درس و 18 هزار و‌ 225 مترمربع زیربنا آماده بهره‌برداری که تا مهر به بهره‌برداری خواهد رسید که از ابتدای سال 96 تاکنون تعمیرات اساسی 51 مدرسه در قالب 15 قرارداد با مبلغ 7 هزار و 555 میلیون ریال انجام شده است.

نظری تصریح کرد: تجهیزات مورد نیاز جهت پروژه مهر نیز تاحد امکان با توجه به اعتبارات تهیه و در اختیار مناطق آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.


نظری تاکید کرد: 35 مدرسه نیز امسال به فضای آموزشی استان افزوده می‌شود،که نصب ایزوبام در مدارس استان کرمانشاه نیز تا قبل از آغاز فصل سرما انجام شده و تجهیزات مورد نیاز مدارس نیز بین نواحی تقسیم خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار